news08.net/ads.txt

פרוייקט בלונים ייחודי בקפלן בשיתוף עמותת “אחת מתשע”

זה סופו (הטוב) של כל בלון: מטופלות מכון השד של המרכז הרפואי קפלן עיצבו בלונים ורודים מקרמיקה כסמל להתמודדותן עם סרטן השד בשיתוף עמותת אחת מתשע

ההתמודדות עם סרטן השד היא מורכבת, וכוללת התמודדות רפואית לצד רגשית ופסיכולוגית. בפרויקט מיוחד בו חברה עמותת ‘אחת מתשע’ למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, נעשה ניסיון לתת מענה לכלל הרבדים הללו.

אשרת נדלר, מחלימה מסרטן השד ויוזמת הפרויקט, מספרת: “את דניאלה ביבס, אמנית ובעלת סטודיו לקרמיקה הכרתי כשבאתי לעשות סדנה יחד עם בתי. בשיח בינינו עלה הנושא שאני מחלימה מסרטן השד, ובמקביל ראיתי על הקיר אצלה בלונים מחימר, וכך נולד הפרויקט בסטודיו, שהוא יוזמה משותפת שלי ושל דניאלה. יצרנו למעשה סדנאות לנשים מחלימות סרטן שד, במסגרתו הן מגיעות לסטודיו של דניאלה, שתורמת את זמנה לטובת הסדנאות למחלימות ומתמודדות, ותוך כדי יצירת בלונים ורודים מחימר, הן מקיימות שיח קבוצתי עם אשת מקצוע מטעם עמותת אחת מתשע, על ההתמודדות הרגשית ‘ביום שאחרי’ הטיפולים”.

עמותת אחת מתשע יצרה קשר עם ד”ר הדס כדר, כירורגית במכון השד במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, והציעה למטופלות המכון שהן מחלימות להשתתף בסדנה מיוחדת אצל האמנית דניאלה ביבס, במסגרתה יצרו המטופלות בלונים ורודים מחימר וכחלק מהסדנה שילבו בתהליך היצירה, גם שיחה פתוחה עם נציגת מערך הטיפול של עמותת אחת מתשע.

ד”ר הדס כדר, כירורגית במכון השד במרכז הרפואי קפלן: “התהליך אותו עוברות נשים המתמודדות עם סרטן השד כולל לא רק את המענה הרפואי אותו אנחנו מעניקים, אלא גם התמודדות רגשית ואישית עם הגילוי והמחלה. לצד המענה הרפואי המצוין שאנחנו מעניקים, שמחתי לאפשר למטופלות שלנו לקחת חלק בפרויקט שמאפשר להן גם תמיכה ותהליך ריפוי נפשי. לצד זאת, הפרויקט מבקש לטעת תקווה – שלמרות הבשורה הקשה, יתכנו גם ריפוי והחלמה”.

טלי רוזין, מנכ”לית עמותת אחת מתשע: “התערוכה והסדנאות המקדימות אותה, הן חלק מפרויקט רחב בשיתוף מרכזים רפואיים נוספים ברחבי הארץ. אנחנו מודים לבית החולים קפלן שלקחו חלק בפרויקט חשוב הזה המסמל הודיה, תקווה והשראה מנשים שהחלימו לנשים המתמודדות עם סרטן שד”.

היום (שני), בטקס חגיגי ומרגש, בהשתתפות ד”ר אסנת גבעון מדהלה; מנהלת מכון השד במרכז הרפואי קפלן, ד”ר הדס כדר, אושרת נדלר; מחלימה ויוזמת הפרויקט יחד עם האמנית דניאלה ביבס, טלי רוזין; מנכ”לית ‘אחת מתשע’, רופאות ואחיות מכון השד במרכז הרפואי קפלן – נתלו הבלונים לעיטור קירות מכון השד בקפלן, לצד סיפורן של הנשים שיצרו את הבלונים שנכחו אף הן, במטרה לתת תקווה לבאות המכון.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

צילום: גלעד שעבני שופן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן