פרוייקט תאורה ייחודי בתוך השכונות באשדוד

אגף חשמל בעיריית אשדוד בשיתוף המנהלת ביצעה סקר תאורה מקיף ברחבי הרובע במטרה לסמן מקומות בהם יש צורך להוסיף או לשדרג את התאורה.

רובע ב ממשיכים להאיר את הרובע

ברובע ב נמצאים בתהליך של פרוייקט תאורה שהחל כבר ב-2022 וממשיך גם היום במהלכו הותקנו בתקופה האחרונה 102 עמודי תאורה ברחובות, הרב מימון, בורוכוב, אבן גבירול והרב הרצוג.

בין מבני המגורים, שבילים צדדים, פארקים ועוד הותקנו עמודי התאורה לאחר שבוצע מיפוי פיזי בשעות הלילה במטרה לאתר את המקומות בהם יש צורך מידי בתאורה.

ראש מנהלת רובע ב אורי סבח:
תוספת עמודי תאורה בשבילי ההליכה בוצעה בצורה מחושבת, מהירה ויעילה. אגף חשמל בעיריית אשדוד בשיתוף המנהלת ביצעה סקר תאורה מקיף ברחבי הרובע במטרה לסמן מקומות בהם יש צורך להוסיף או לשדרג את התאורה.

עיריית אשדוד, הציגה לאחרונה ירידה של 30 אחוז בכמות התלונות למוקד העירוני אגף תאורה וחשמל בעירייה בניהולו של אמיר יוחאי, התקינו ב-2022-2023 ברחבי העיר 15,300 נורות לד עוצמתיות, כולל במקומות חשוכים, פארקים וסמטאות ובתוך הרובעים, והגבירו את תחושת הביטחון האישי:

2901 דיווחים ב-2023 לעומת 3703 אשתקד הפרויקט העירוני המורכב הוביל גם לחיסכון בהוצאות, תאורה מרחבית ותרומה להגנה על איכות הסביבה. תוכניות העבודה חילקה את העיר לרובעים ולאזור התעשייה, והובילו לעבודה מהירה ויעילה מצד הצוותים העירוניים ולתוצאות משמעותיות בכל החזיתות: הגברת הביטחון, חיסכון בצריכת החשמל, חיסכון בהוצאות האחזקה בשל אורך החיים של הנורה, וכמובן תאורה חזקה יותר בכל האזורים.

במוקד העירוני מדווחים כי השינוי בעקבות המהלך העירוני הגביר את תחושת הביטחון לצעוד ברחובות גם בשעות הלילה, ואפשר לתושבים לשבת בפארקים ובגני השעשועים גם בשעות הערב. בנוסף, המהלך בא לידי ביטוי גם בירידה המשמעותית בתלונות למוקד בשנת 2023 על אזורים חשוכים או כאלה שאינם מוארים בצורה טובה.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן