פרויקט אביסרור 431 ברחובות: מכירת הדירות בבניין העשירי בעיצומה, בקרוב יאוכלסו הבניין השביעי והשמיני בפרויקט

בקרוב יאוכלסו הבניין השביעי והשמיני בפרויקט אביסרור 431 ברחובות, כך מוסרת חברת אביסרור משה ובניו מקימת הפרויקט. כמו כן החברה מציינת כי שיווק הבניין העשירי נמצא בעיצומו כש-35% מהדירות בבניין נמכרו. הבניין העשירי כולל 16 קומות ו-58 יח”ד של דירות בנות 4,5,6 חדרים וכן דירות מיוחדות של פנטהאוזים ודופלקסים בני 7 ו-8 חדרים.

החברה מוסרת בנוסף, כי בניית הבניין התשיעי בפרויקט החלה וכי נותרו דירות בקומות הגבוהות. עד כה מכרה החברה בבניין התשיעי כ- 75% מהדירות בבניין. פרויקט אביסרור 431 מאופיין בסביבה ירוקה מושלמת לגידול הילדים, מוסדות חינוך ותרבות,  מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, שטחי גינון ושבילים הולנדיים, כל זאת במיקום מצוין – נגישות גבוהה לכביש 4 ו-431. רוכשי הדירות בפרוייקט ייהנו מנוף לפארק המשתרע על פני 12 דונם ובסביבה כפרית זרועה פרדסים.

יורם אביסרור, סמנכ”ל השיווק של בחברת אביסרור משה ובניו מסר, כי “הביקושים לרכישת דירה בפרויקט רק עולים ועולים. הם נובעים בעיקר בגלל מיקום מעולה לצד מחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות שיפרה רחובות את מעמדה הסוציו אקונומי. חברות ההיי-טק הרבות שממוקמות בה והמוסדות הלימודיים, בראשם מכון וייצמן, מושכים אחריהם רוכשים רבים המבקשים להתגורר בקרבתם. גם מקומות הבילוי שנפתחו בעיר בשנים האחרונות הם אלטרנטיבה שמשתווה למקומות הבילוי בתל אביב הנמצאת במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. אנחנו צופים שרחובות היא עיר שתמשיך להתפתח ותיתן מענה לכל מי שיבקש לגור במטרופולין במחירים שפויים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן