news08.net/ads.txt

פרויקט חדשות 08 | מחזיקת תיק הכספים בקרית גת, מוריה זגורי: “פועלת לצמצם את הגרעון”

מערכת חדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי קרית גת – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות: אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? והפעם – מחזיקת תיק הכספים וסגנית ראש העיר, מוריה זגורי.

כיצד את מסכמת את חצי הקדנציה שלך?

במהלך השנתיים וחצי החולפות אני פועלת לימינו של ראש העיר לחיזוקה וביסוסה של קרית-גת כאחת הערים הצומחות והמתפתחות בארץ. כמחזיקת תיק כספים, אני שותפה בכירה בהצלחת העירייה לעמוד ביעדי תכנית ההבראה, לצמצם את הגרעון שמקורו בהוצאות הרבות הכרוכות בגידול ובפיתוח המואצים ולאזן את תקציבה של הרשות. לשנת הקורונה היו השלכות משמעותיות על כלכלת העיר: כמו רשויות רבות אחרות, חווינו משבר כתוצאה מהאטת הפעילות הכלכלית והירידה בהכנסות שלנו מגבייה. אני גאה בעובדה ששמרנו על איזון כלכלי גם בתקופה מאתגרת זו ושהצלחנו במשימתנו לקבל את אישור משרד הפנים לתקציב השנתי שהגשנו”.

מה בנוגע לתפקידך כיו”ר דירקטוריון במכרז מריאן?

“בחודשים האחרונים נבחרתי לכהן כיו”ר דירקטוריון מרכז מריאן לגיל הרך והמשפחה הכולל את מערכת החינוך הקדם יסודי העירונית. גם שם אני מובילה את מגמת ההתרחבות לנוכח הגידול המבורך הצפוי בהיקף הילדים המתחנכים במעונות ובגני הילדים העירוניים בשנה”ל הקרובה. התפקיד שלי במרכז מריאן מאפשר לי לשלב בין השכלתי וניסיוני כאשת חינוך מזה 23 שנה, לבין יכולותיי הניהוליות כבעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך”.

פעילויות נוספות תחתייך?

“מעבר לגיל הרך, אני מעורבת בכל הקשור בחינוך בבתי הספר ושותפה לקבלת החלטות המבטאות את הצבת החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני ובכלל זה הקצאת תקציבים לשדרוג ושיפוץ מוסדות חינוך לרווחת ילדי העיר וצוותי ההוראה. לפני פחות מחודש נבחרתי פה אחד לסגנית ראש העיר (ללא שכר), בחירה שמעידה על האמון שרוחשים כלפיי כל חברי המועצה מכל גווני הקשת הפוליטית מתוך היכרותם עם גישתי הממלכתית והעניינית בכל נושא שעל הפרק”.

מה את מתכננת לגבי המשך הקדנציה?

“בשנתיים וחצי הקרובות אני שואפת להמשיך לפעול לצד ראש העיר אבירם דהרי למען הפיכתה של קרית-גת לעיר גדולה, מבוססת ומבוקשת למגורים המעניקה איכות חיים לכל תושביה, ותיקים וחדשים כאחד ובנוסף יקדם ויעצים את תושבי העיר בתחום המימוש העצמי ויעודד מעורבות של תושבות ותושבים בגיבוש החזון העירוני ובעשייה הציבורית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן