news08.net/ads.txt

פרויקט לרגל יום הכיפורים | ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: “ההחלטה לשמש כראש עיר לא הייתה פשוטה עבור אשתי ובנותיי”

פרויקט יום כיפור: שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה לוקח פסק זמן מנגיף הקורונה, ומבקש סליחה ממשפחתו שבשנתיים האחרונות לא היו קלות עבורם מאז מונה לתפקיד כראש העיר: “ההתנצלות הכנה והעמוקה ביותר”.

 

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: “ההתנצלות הכנה והעמוקה ביותר מגיעה למשפחתי האהובה. ההחלטה לשמש כראש עיר לפני כשנתיים לא הייתה פשוטה עבור אשתי ובנותיי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות שניתנה לי ערב יום הכיפורים, ולהתנצל בפני נכדיי ומשפחתי על שבשנתיים האחרונות חסרתי להם בלא מעט חגיגות ואירועים, אני יודע עד כמה הם מצפים לנוכחותי. אני מתנצל בפני משפחתי גם על הימים הארוכים ולילות של מחשבות ודאגות שחדרו גם לכותלי הבית. השנתיים האחרונות היו אינטנסיביות מעל לכל הציפיות ונראה שזה לא הולך ונהיה קל יותר, אך אני בטוח שאשתי, בנותיי ונכדיי שחיים ואוהבים את נס ציונה, יודעים שהבחירה שלי למען הכלל הייתה נכונה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן