news08.net/ads.txt

פרופ’ יורם לס: ”אין היום ילד אחד שמאושפז בבית החולים בגלל קורונה”

בית חולים

מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר פרופ’ יורם לס, ממשיך בטענותיו מאז תחילת התפשטות נגיף הקורונה בישראל שבכירי משרד הבריאות נוהגים בהיסטריה.

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, פרופ’ לס הדגיש תחילה כי נגיף הקורונה אכן קיים ואף מסוכן, אולם פוגע במעט מאוד אנשים לטענתו: “יש נגיף שקוראים לו קורונה, לא שפעת, והוא מסוכן, אבל למזלנו הוא פוגע במעט מאוד אנשים, ובמיוחד בישראל”. לס טוען כי “בישראל לא היה גל ראשון. אם תסתכל על חודש מרץ ועל חודש אפריל התמותה ירדה. אי אפשר לקחת קו ישר ולהפוך אותו לגל”.

“לעומת זאת”, ממשיך מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר “בתקופת המנכ”ל בר סימן טוב וגם בתקופתי – כל שנה היו גלי תמותה עצומים מסיבוכים של שפעת”. לס מאשים וטוען כי “בר סימן טוב ההיסטרי והבוס שלו הרסו את המדינה. מיליוני מובטלים”. עוד אומר פרופ’ לס: “יש לשפוט את המספרים תמיד על פי גודל האוכלוכסייה. זה שקר ש-300 איש בישראל מתו מקורונה, רק מעט מאוד מהם מתו באמת מקורונה. הם מתו כי בגיל מבוגר מתים, במיוחד אם יש לך מחלות רקע קשות כמו שהיו לרבים מהם”.

פרופ’ לס אינו חושש מגלי ההדבקה: “ההדבקה זה כלום, הנגיף לא מסוכן בכלל אנשים מתחת לגיל 65, אין אף ילד חולה. מי שקורה לזה תחלואה ומי שקורא לתוצאה ‘חיובי’ במעבדה – חולה, הוא שקרן. כי הוא בריא, אסור לקרוא לקו ישר – גל ולאדם בריא – חולה. כמו כן טוען פרופ’ לס כי אין טעם לסגור בית ספר בגלל תלמיד שנדבק “הם היסטריים, לא צריך לסגור בתי ספר בגלל ילד שנדבק”. לשאלתו של המראיין מדוע בנו של לס, המשמש כמנהל בית ספר, סגר את בית הספר לאחר שהתגלה כי תלמיד נדבק, ענה פרופ’ לס: “ברור, אני גם הולך עם מסיכה, תבדיל, אני אזרח שומר חוק וכך גם הבן שלי, כולנו עושים מה שהממשלה אומרת”. לדבריו “אין אפשרות למנוע הדבקה, בתי הספר לא צריכים להיסגר כי ממילא כולם ידבקו בסוף”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן