פרטים נוספים בפרשת הסחיטה באיומים באילת

המשטרה סיימה את חקירת אירוע הסחיטה באיומים באילת, שימו לב לפרטים >>

חוקרי משטרת מרחב אילת סיימו את חקירת אירוע סחיטה באיומי סכין שדווח למשטרה מלפני כשבועיים, הצהרת תובע הוגשה היום ע”י פרקליטות מחוז הדרום, בימים הקרובים יוגש כתב אישום חמור כנגד החשודים המייחס להם עבירות חטיפה סחיטה באיומים

לפני כשבועיים עצרו שוטרי הסיור של משטרת מרחב אילת שני חשודים, תושבי אילת, וזאת לאחר קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, ע”י תושב העיר (20) אשר לדבריו, בעת שהלך ברחוב, נעצר לידו רכב בו שהו שני גברים אשר הנחו אותו לעלות לרכב ובאיומי סכין דרשו ממנו להעביר להם אליהם 100,000 ₪, ובתוך כך לקחו ממנו את חפציו האישיים ובהם: שעון יוקרה, ארנק ומכשיר טלפון נייד.

בזכות פעולות מהירות ונחושות הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות החשודים (שנות ה-20, תושבי אילת), ותוך זמן קצר איתרו אותם בנסיעה ברחבי העיר.

תיק החקירה נוהל על ידי חוקרי משטרת מרחב אילת, ממהלך החקירה עולה כי בין החשודים לקורבן לא הייתה היכרות מוקדמת וכי הרקע לאירוע הוא בעקבות הלצה של הקורבן לעבר אחד החשודים במקום בילוי בו נפגשו לראשונה זמן קצר קודם לכן.

עוד עולה מהחקירה כי לאחר שנפרדו דרכיהם של החשודים מהקורבן, בעת שנסעו מהמקום, ועמם שתי בחורות נוספות, ליבו את יצריו של החשוד אליו פנה הקורבן, והתרו בו לא לעבור על האירוע בשתיקה.

בכך גמלו שני החשודים בליבם את ההחלטה לנקום בקורבן והחלו לתור אחר עקבותיו ברחבי אילת.

שני החשודים רקמו תוכנית עבריינית במסגרת עת יפגשו בקורבן, יאיימו עליו ויסחטו אותו וזאת כחלק מפעולת נקמה על פגיעתו באחד מהם.

תוך זמן קצר איתרו החשודים את הקורבן והנחו אותו לעלות לרכבם באיומי סכין איימו עליו ודרשו ממנו להעביר אליהם 100,000 ₪ ונטלו ממנו את חפציו ביניהם מכשיר הטלפון הנייד שהיה ברשותו.

החשודים לא העלו על דעתם כי הקורבן יצור קשר עם המשטרה לאחר האיומים החמורים שביצעו כלפיו והמשיכו בנסיעתם ברחבי העיר, עד אשר נעצרו ע”י שוטרי הסיור של משטרת מרחב אילת, שאיתרו ברכבם את הסכין עימה איימו על הקורבן ואת חפציו האישיים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, היום הגישה פרקליטות מחוז הדרום הצהרת תובע ובכוונתה להגיש כנגד שני החשודים כתב אישום אשר ייחסם להם מן החמורות שבעבירות – סחיטה באיומים.

פקד מאיה מאירי, ראש צוות מעצרים משטרת מרחב אילת: “משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירות סחיטה באיומים ופועלת בנחישות על מנת לגדוע העבירה מיד עם תחילתה תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה. מיד עם קבלת הדיווח פעלנו באופן נחוש על מנת לעצור את החשודים, לאסוף את מכלול הראיות נגדם ולהביאם לדין”.

ממשטרת ישראל נמסר: “לא די בעבודה מואצת ומאומצת של המשטרה כדי למצות הדין עם עבריינים, נדרש לכך שיתוף פעולה עם קורבנות העבירה. בה בעת שקורבן עבירה בוחר לפנות ולדווח למשטרה במצוקתו, מיד פועלים השוטרים בנחישות להגן על הקורבן וזאת על ידי מעצר החשודים והבאתם לדין”.

צילום: דוברות המשטרה, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן