פרטנר משיקה מתחמי מכירה ייעודיים שיארחו את המותג SAMSUNG בראשל”צ וברמת גן

לרגל השקת המתחמים, תעניק פרטנר מבצעים מיוחדים לרוכשים על ציוד ואביזרים, קונסולות משחקים, מחשבים ועוד

קבוצת התקשורת פרטנר השיקה לאחרונה שני מתחמים חדשים הכוללים אזורי מכירה ייעודיים למוצרי SAMSUNG, בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון איילון ברמת גן.

המתחמים החדשניים יעניקו לצרכנים חווית קניה משולבת של מוצרי פרטנר לצד המותג העולמי המוביל. פרטנר מתכוונת להרחיב את אירוח המותג למתחמים שלה בערים נוספות.

המתחם ישלב מגוון מוצרים מבית SAMSUNG וגלקסי, ביניהם מכשירי סלולר, שעונים חכמים, טאבלטים, אביזרים נלווים ועוד. לרגל השקת המתחמים, תעניק פרטנר מבצעים מיוחדים לרוכשים על ציוד ואביזרים, קונסולות משחקים, מחשבים ועוד. כמו כן, תציע מבצעי הצטרפות לתכניות סלולר, סיבים וטריפל.

במתחם בקניון איילון תציע פרטנר גם שירות תיקונים מהיר במקום. כמו כן, בקניון הזהב תציע פרטנר את השירות במרכז שירות נוסף אותו היא מפעילה בקניון. לפרטנר כ-40 נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ המתמקדים בחוויית לקוח מקיפה. מדובר במהלך שמהווה חלק ממהלכים נוספים שמטרתם לשדרג את חווית השירות והרכישה בפרטנר.

מאיה רדושינסקי, סמנכ”לית שירות ומכירות בפרטנר:

“אנחנו ממשיכים לייצר ערך עבור הלקוחות שלנו באמצעות חווית קנייה מהנה, חדשנית ומלאה, עם מתחמים חדשים, שעונים לכלל צרכי התקשורת שלהם. זוהי סנונית ראשונה שאנו צפויים להמשיך ולהרחיב”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

צילום: קרדיט צילום מאיה רדושינסקי סמנכ״לית שירות ומכירות בפרטנר : ינאי יחיאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן