news08.net/ads.txt

פרסום באינסטגרם – כך עושים זאת נכון

האינסטרגם היא אפליקציה סטייל רשת חברתית המונה למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם ומיליוני ישראלים עושים בה שימוש כמעט מדי יום. באמצעות האפליקציה הזו משתפים תמונות, סרטונים, סטוריז, גיפים וכו’. כמו כן תוכלו גם לעקוב ולהגיב לתמונות וסרטונים של אחרים וגם לעשות להם לייקים. מה שחשוב עבור בתי העסק זה מספר העוקבים ועל מנת להגדיל את כמות העוקבים במשתמש שלכם ולנצל אותו לטובת קידום ופרסום העסק יהיה עליכם לבצע את העבודה בצורה נכונה, עם אסטרטגיית תוכן מתכוננת היטב וכמובן להשקיע בפרסום.

הפיכת החשבון באינסטגרם לחשבון עסקי:

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא להפוך את החשבון שלכם לחשבון עסקי. באמצעות חשבון עסקי תוכלו להוסיף קישורים לסטוריז, לקדם פוסטים שלכם באמצעות קידום ממומן ועוד. כדי להפוך את החשבון העסקי תצטרכו להיכנס לפרופיל שלכם -> הגדרות -> הפיכת הפרופיל לעסקי. משם תעקבו אחר ההוראות עד השלמת המעבר. זה בחינם ואורך כדקה-שתיים לכל היותר. מומלץ להכין מראש עמוד עסקי בפייסבוק אם עדיין אין לכם אחד כזה ולקשר אותו אל משתמש האינסטגרם העסקי שלכם.

בניית אסטרטגיית תוכן:

התכנים באינסטגרם ברובם הנם תמונות וסרטונים. בהתאם לסוג העסק שלכם וקהל היעד שאתם רוצים שיעקוב אחריכם תייצרו סרטונים ותמונות איכותיות ומתאימות. תוכלו להעלות טיפים הקשורים בתחום שלכם בצורת סרטון או להעלות תמונות מגניבות המעבירות מסר, מספרות סיפור או משמשות כתמונת רקע לכמה מילים שתוסיפו בסטטוס. כמו כן תוכלו להוסיף האשטגים שיתרמו לכם מעט לקידום האורגני. כמה תמונות/סרטונים ביום/שבוע? זה תלוי בהרבה משתנים, כשבראש ובראשונה זמן ההשקעה שלכם או התקציב שתוכלו לשלם לחברת הפרסום לעשות זאת עבורכם. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.

האם יש דבר כזה קידום אורגני באינסטגרם?

אנו מכירים את המושג קידום אורגני מגוגל שבה אנו מבצעים פעולות שונות לקדם את האתר במנוע החיפוש המוכר והאהוב. ככל שנתברג גבוה יותר כך נקבל יותר חשיפה וגולשים לאתר שלנו ולמעשה יותר לקוחות. באינסטגרם הקידום האורגני מתבצע לא למילות מפתח אלא להאשטגים. תוכלו להשתמש בתוכנות צד שלישי כדי ללמוד אודות האשטגים הכי חמים היום באינסטגרם ולהכין תוכן שמקושר אליהם ותוכלו להשתמש בהאשטגים האלה בתמונות ובסרטונים שלכם. עד 5-7 האשטגים לסטטוס זה בהחלט מספיק. כמובן שלא כל האשטג יתאים גם לתחום שלכם או לתוכן שאתם יכולים לייצר ולכן השתדלו למצוא האשטגים שיותר קשורים אל העסק שלכם והתחום שלו.

קמפיין ממומן באינסטגרם:

קמפיין ממומן באינסטגרם אנו מנהלים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. העניין הוא כזה – פייסבוק קנו את אינסטגרם ב2012 לאורך השנים הכניסה את האפשרות של פרסום באינסטגרם דרך מערכת הפרסום שלהם. כל שאתם צריכים לעשות הוא בעת ניהול הקמפיין הממומן לסמן את האינסטגרם כפלטפורמת הפרסום שתרצו שהמודעות שלכם יופיעו בה. בנוסף, בהנחה שהחלפתם את המשתמש שלכם למשתמש עסקי באינסטגרם, תוכלו גם לקדם את הפוסטים שלכם באינסטגרם בכדי לייצר לכם יותר חשיפה ולהגדיל את הסיכוי לקבל יותר עוקבים.

האם חייב להשקיע בקמפיין ממומן באינסטגרם?

אם אתם רוצים לקבל ביצועים טובים ומהירים יותר כדאי לכלול קמפיין ממומן לקידום פרופיל האינסטגרם שלכם. בסופו של דבר תוכלו להשתמש בקמפיין כדי למקד את הקהל שייחשף לסטטוסים שלכם וזה יהיה הקהל שאתם רוצים שיעקוב אחריכם בשוטף. בשונה מפייסבוק לא תוכלו לרכוש לייקים לעמוד העסקי שלכם כך שכדי לצבור עוקבים תצטרכו לקדם את החשיפות לפוסטים שלכם. כמו כן שדרוג המעורבות בפוסטים שלכם גם יתרום לכם להופיע ליותר עוקבים שלכם בצורה אורגנית עם כניסתם לאינסטגרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן