news08.net/ads.txt

פרסום ראשון (חדשות 08) | ארבע חשודות עוכבו לחקירה בעקבות אירוע התקיפה בשכונת שחמון

בעקבות תלונה שהתקבלה אתמול במשטרת מרחב אילת, אודות תקיפה בגן ציבורי וסרטון שהועבר לידי החוקרים, נפתחה חקירה. עם סיום ניתוח הסרטון ואיסוף ממצאים ראשוניים, איתרו היום (רביעי) חוקרי הנוער 4 חשודות, 3 קטינות ובגירה אחת שהיא אמה של אחת הקטינות ועכבו אותן לחקירה. כל הארבע נחקרו בחשד לתקיפה ואיומים, קשרו עצמן למיוחס להן, הביעו חרטה ובסיום שוחררו בתנאים. “אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לרבות הסברה והפנייה לגורמים טיפוליים על מנת למגר את תופעת האלימות”, נמסר מהמשטרה.

 

כזכור, תיעוד מזעזע הגיע לידי מערכת חדשות 08: ילדה הותקפה אמש בשעות הערב על ידי חבורת ילדים, במקום ציבורי לעיניי כולם. התקיפה אירעה בשכונת שחמון באילת, במהלך התקיפה משכו בשיערה של הילדה תוך כדי קללות קשות שהיא סופגת. מהתיעוד נראה כי אמא של אחת מהילדות נוכחת באירוע ואף מאיימת על אותה ילדה וחברותיה “אתם תשלמו על זה ביוקר”. עוד לא ידוע מה קדם לאירוע הקשה אך אנו מקווים שהמקרה יטופל במלוא החומרה!

“בת זונה”, נשמעת אחת מהילדות שנמצאת במקום. “תתני לה כאפה, תתני לה. אני מבטיחה לכם, באמא שלי היקרה, אתם תשלמו על זה ביוקר”, נשמעת האמא. “אני אזיין אותה היום יא בת זונה, יא בת שרמוטה. תזהרי על החיים שלך, את לא מכירה אותי, תזהרי”.

 

https://www.youtube.com/watch?v=S7_ulR_ZZb0

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן