news08.net/ads.txt

פרסום ראשון (חדשות 08) | בכיר בעיריית אילת נעצר לפני דקות אחדות ובמקביל: העיריה מפרסמת מכרז חדש לאבטחת המוסדות והאירועים ▪︎ פרטים בכתבה

?

פרשת השחיתות בעיריית אילת, פרק 2 – הערב (שלישי) עצור נוסף בפרשת השחיתות שמסעירה את העיר בפרט והמדינה בכלל כשהחשד של המשטרה הוא כי בכירים ברשות היטו מכרזים לטובת קבלנים ובעלי עסקים, בתמורה לכספי שוחד וטובות הנאה.

■■

לפני דקות אחדות נודע לחדשות 08 על מעצרו של בכיר מאוד בעיריה. מדובר בדמות סופר משמעותית להחלטות המצקבלות בניהול העיר, העובד בעיריה בשש השנים האחרונות. בחקירתו יידרש להשיב  על שורה של מחדלים שבוצעו הנוגעות לעבירות על טוהר המידות. החל מהבוקר בוצעו שמונה מעצרים של בכירים לאחר שהמשטרה פשטה על עיריית אילת וחברות הקשורות אליה. ידוע כי הפשיטה נעשתה במסגרת חקירה שמנהלת יחידת להב 433 בגין חשדות לעבירות על טוהר המידות – ומספר החשודים בפרשה הזו רק עולה.

ואם זה לא מספיק: שעות ספורות לאחר חשיפת המעצרים, הוציא היום גורם בעיריה מסרון לבעלי חברות האבטחה בעיר לפיו בסוף השבוע מתפרסם מכרז אבטחת מוסדות עיריה, אתרים, אירועים ואירועי ספורט בשני עיתונים ארציים ובמקומון – נמשיך לעקוב… מעניין מי יזכה במכרז והאם מדובר באותה חברה שמעניקה שירות לעיריה כבר למעלה מ3 שנים, בתקופה האחרונה ללא מכרז ובניגוד לחוק.

■■

ובחזרה לפרשה… כידוע, העצורים חשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה. בין העצורים עובדי ציבור בכירים מאוד ברשות המקומית. כמו כן שני קבלנים גדולים בעיר אילת נעצרו אף הם בחשד לעבירות של שוחד. בנוסף לכל אלו סמנכ”ל מרכנתיל נעצר אף הוא.

מעיריית אילת נמסר כי פרטי החקירה אינם ידועים להם. ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי אשר נחקר בסוגיות לעיל אולם חא נעצר (למרות השמועות) התייחס לדברים ואמר: “אין לנו בשלב זה פרטים הקשורים לחקירה. אני בטוח שהמשטרה תסיים את הבדיקות ותגיע במהרה לחקר האמת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן