news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | חשד לחומר רעיל המרוסס ברחבי קריית עקרון

תושבי קריית עקרון הזהירו בימים האחרונים כי מועצת קריית עקרון ריססה חומר רעיל בשם “ראונדאפ” על הצמחים בפארק הגפן והזית. בעקבות כך, גבר החשש כי בעלי חיים ברחבי היישוב יורעלו והנזק עלול להיות בלתי הפיך. מהמועצה נמסר כי הנושא בבדיקה מעמיקה.

 

לפני מספר שנים, “ראונדאפ”, נוסף לקבוצת החומרים החשודים כמסרטנים בבני אדם. החומר, שמוכר לכל חקלאי וגנן, משמש להרחקת עשבים שוטים. מפזרים אותו בשדה לפני הזריעה, שמים אותו בפארקים ובמדשאות כדי למגר צמחים לא רצויים והוא נצרך בישראל בכמויות אדירות – מאות טון בשנה.

לפי החשד, מועצת קריית עקרון ריססה בחודש האחרון את החומר הרעיל, אך ככל הנראה לא לקחו בחשבון את הסכנות הכרוכות בכך. בעקבות כך, מספר תושבים הזהירו את בעלי הכלבים. “פוסט אזהרה – מסתבר שהמועצה  שלנו מרססת ברגעים אלה חומר רעיל על הצמחים בפארק הגפן והזית. כמובן בלי לטרוח לעדכן”.

מהמועצה נמסר כי הנושא נלקח באופן רציני ומבררים מול המדביר מה מכיל החומר שצוין. עוד נמסר כי הנושא בבדיקה מעמיקה ותצא הודעה מסודרת.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן