news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | לתשומת לב הבליינים: עונש הסגירה על מועדון ה’סלינה’ קוצר, המקום פתוח

לתשומת לב הבליינים והתיירים שהגיעו לנופש באילת: מועדון הסלינה שנסגר לאחר ש]על בניגוד לצו בריאות העם בחמישי שעבר, נפתח הלילה (חמישי) מחדש, זאת לאחר שבעליו הגיש תכנית חדשה לפתיחת המקום העומד במקום. ממשטרת אילת נמסר בתגובה כי “הגישו תוכנית חדשה. שעומדת בתקנות. על מנת לא לפגע בפרנסתם של עשרות עובדים ומכוון שתקנו את הליקויים הוחלט לקצר את צו הסגירה”.

כזכור, לפני שישה ימים הודיעה המשטרה הורתה על סגירת מועדון הלילה “סלינה” באילת אשר פעל בניגוד לצו בריאות העם ותקנות לשעת חירום תוך סיכון האוכלוסייה. במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל בסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף קורונה נודע למשטרה על הפרת הוראת החוק בכך שבלילה שבין חמישי לשישי התקיימה במקום מסיבה המונית. בתחומי בית העסק נמצא כי העסק פעל בניגוד להוראות התקש”ח, לקוחות המועדון רוקדים בצפיפות, נטולי מסכות, לרבות עובדי המקום הנוהגים בניגוד להנחיות משרד הבריאות ולא מקפידים על שמירת מרחק ועטיית מסכה – וזאת לאחר ששמשרד האבטחה והרישוי של משטרת ישראל באילת הקדים וקיים בקרה בתחומי בית העסק ואף קיים כנס בעלי מועדונים אשר במסגרתו הובהרו מגבלות הפעלת בתי העסק לרבות תנאי ההפעלה בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

בנוסף, על בעל העסק הושת קנס בסך 5000 ש”ח בגין פתיחת עסק שהפעלתו נאסרה. ביום שישי שעבר התקיים שימוע בפני קצין משטרה, אשר הורה בסיומו של השימוע על הפסקת העיסוק בעסק וזאת למשך 23 ימים. כפי שצוין לעיל, העונש קוצר לרווחת הבליינים. צאו לחגוג.

(בצילום: מועדון הסלינה, מתוך עמוד הפייסבוק של המועדון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן