news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | מנכ”ל חכ”א שוחרר למעצר בית – בביתו; חדשות 08 עם כל הפרטים

השופט גיא אבנון הורה לשחרר את אבי כהן למעצר בית – בביתו, לאחר שיפקיד ערבות בגובה 30,000 שקלים. “לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ועיינתי בנספח הסודי ובפעולות החקירה המבוקשות, אני מורה על שחרורו של החשוד בתנאים ובערבויות כדלקמן”, כתב וציין:

 

1 .מעצר בית מלא ומוחלט בביתו, ברח’ וזאת עד ליום 12/11. בתקופת מעצר הבית, החשוד רשאי להגיע לפגישות במשרד בא כוחו בכפוף להודעה מוקדמת. ליחידה החוקרת לפחות יממה מראש, ובליווי ערב.

2 .הרחקה מעיריית אילת, מהחברה הכלכלית אילת, מכל עובדי העירייה והחברה הכלכלית ואיסור עיסוק בעירייה ובחברה הכלכלית, למשך 30 ימים מהיום.

3 .איסור יצירת קשר, בין במישרין ובין בעקיפין, עם מי מהמעורבים בתיק, ככל שהחשוד יודע במי המדובר, למשך 30 ימים מהיום.

4 .התייצבות לחקירה במשטרה, לדיון במשפט או בערעור, או לנשיאת עונשו בכל מועד שיידרש, וכן ימנע מלשבש הליכי חקירה ומשפט.

5 .איסור יציאה מן הארץ למשך 90 ימים מהיום. החשוד יפקיד את דרכונו במשרדי היחידה החוקרת עד מחר – 5.11.20 שעה 12:00. ניתן להפקיד את הדרכון גם בתחנת משטרת אילת. באחריות היחידה החוקרת לוודא האם הדרכון נתפס במשטרה.

ב”כ מדינת ישראל בדיון: “אני לא חושבת שיש מקום להשוואה בין אבי כהן לבין סמי נופי, אבי כהן עובד ציבור. הוא בעל סמכות משפיעה גם בחכ”א וגם בעיריית אילת. במשך הפרשיה הגלויה שנפתחה ב27/10 נחקרו עשרות עובדים מהעירייה ומחכ”א ובכלל בפרשייה כולה הקשורים לחשוד. לאחר שנמצה את כל המסמכים הרבים שנמצאו ב”כ”א ובעירייה נצטרך לעשות השלמות חקירה ולהביא נחקרים או עדים נוספים לחקירה ולכן החלטנו שזה פרק הזמן שבשלב זה אנו מבקשים”.

ב”כ החשוד: “חוגג פה הפסול בתיק הזה מלכתחילה. אם הם טוענים שהיקף העבירות נג’ אבי כהן פחות מסמי נופי, והם אמרו את זה פעם שעברה, שיפחיתו בסכומים. מעצר בית אין צורך מעל 5 ימים. לגבי הרחקה מהעיר, זה התנאי הכי קיצוני, זה אבסורד. עובדי עירייה כן יכולים לבוא אליו הביתה למעצר בית, אז מה התנאי? החוק קובע אחרי תקופה מסוימת נותנים לרשות אחרת, ראש העיר, ועדה. ייצגתי הרבה אנשים עובדי ציבור ולא ביקשו כזו תקופה. יש עובדי עירייה ששוחררו ללא תנאים, מה ההבדל? הוא עובד החברה הכלכלית. אני מבקש לצמצם בצורה משמעותית. שיתנו שבועיים הרחקה, אם יראו שצריך יכולים תמיד לבוא לבקש עוד”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן