news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | סגן ראש העיר, סטס דינקין נדבק בקורונה: “להערכתי טעו בבדיקה”

התפשטות הקורונה במועצת עיריית אילת ממשיכה: היום (ראשון) נודע כי סגן ראש העירייה, סטס דינקין נמצא מאומת לנגיף.  דינקין שנחשף לנגיף במועצת העיר האחרונה, התקשה להאמין: “להערכתי טעו בבדיקה. אני מרגיש טוב”.

 

כפוי שצוין, אמש קיבלו כל חברי מועצת העיר אילת וחברי הנהלת העירייה שנכחו בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום רביעי הודעה רשמית ממשרד הבריאות, כי עליהם להיכנס לבידוד מאחר ששהו במחיצת חולה מאומת הלא הוא סגן ראש העירייה – יהודה מורדי שחזר מדובאי. זמן קצר לאחר מכן גם חבר המועצה, מומי צרפתי, מספר 3 בסיעתו, נמצא מאומת. השניים בילו בדובאי עם קבוצת אנשים – שם נדבקו ולחדשות 08 נודע כי רובם נדבקו.

אתמול כל חברי מועצת אילת ערכו בדיקות קורונה, כשכולם יצאו שליליות, למעט סגן ראש העירייה, סטס דינקין שקיבל הודעה לפני זמן קצר ממשרד הבריאות כי אומת כחולה קורונה. “להערכתי טעו בבדיקה. אני מרגיש טוב. אני אעשה בדיקה חוזרת”.

כאמור, ראש העיר מאיר יצחק הלוי רטן על חוסר אחריותם של השניים (צרפתי ומורדי) שהגיעו לישיבת התקציב ביום רביעי. דינקין נשאל האם חש כעס כלפיי השניים, אמר: “יכול לקרות לכל אחד, אין מה לכעוס. הבנאדם ביקש סליחה וזה מה שחשוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן