news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | רחמים מלול קיבל הצעה לתפקיד בכיר מהשר דרעי וסירב: “לא יכול להפקיר את התושבים שבחרו בי”

כמה שווה אמון הציבור יעיד הסיפור הבא: יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, הגיש את התפטרותו ליו”ר הכנסת יריב לוין, אמש, אבל כמה שבועות קודם, בעודו עובד על התיק עליו הופקד, הוא יצר קשר עם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול וביקש ממנו להגיע לפגישה דחופה. מלול ידידו מזה שנים, הגיע וישב עם שר הפנים היוצא משך שעות ארוכות.

במהלך פגישתם, תהה דרעי בפני מלול: “אתה עוד דבוק לכסא??”, מלול חייך במבוכה, ואמר לשר שכפי שהוא יודע, נבחר לקדנציה נוספת. במהלך הפגישה הטיל דרעי פצצה וניסה לשכנע את מלול לקבל תפקיד בכיר במשרד הפנים: ראש מינהל התכנון. “רק אתה תעשה את התפקיד בצורה יוצאת מן הכלל, סומך רק עליך”, שמע מלול מדרעי, אך לזה מלול לא היה מוכן והבטיח לשוב עם תשובה לאחר שבוע.

משך שבעה ימים ולילות סקר מלול את התפקיד, התייעץ עם מיטב המומחים בתחום וכמובן עם רבנים. רובם אמרו לו “הגיע הזמן לעלות כיתה, ליהנות מתנאים של מלך”. מלול הקשיב אך כעבור שבוע של מחשבות הודיע לדרעי כי הוא מודה לו על ההזדמנות והתפקיד היוקרתי אולם הוא לא יכול לעשות זאת לציבור הרחובותי.

מקורבים לשר דרעי סיפרו כי מלול השיב בשלילה. “אני יודע שאם אני עוזב את תפקידי כראש העיר – הציבור ברחובות ייפגע, האמון שאנשים נתנו בי פה ברחובות, שווה יותר מכל תפקיד בכיר. אנשים תמכו בי, האמינו בי, הצביעו לי, מה פתאום אקום ואלך להם? אני לא יכול להפקיר את התושבים במיוחד עכשיו, בתקופה של הקורונה, לא אוכל לעשות להם את זה”, אמר מלול.

אגב, זוהי אינה הפעם הראשונה שדרעי פונה אל מלול ומציע לו תפקידים בכירים. מלול סיפר במהלך פגישה עם מנכ”ל בתי הדין הרבני הרב שמעון יעקבי, בשנת 2016 כי לאחר הבחירות יושב ראש ש”ס הציע לו לכהן כשר הדתות אך הוא סירב.

לקראת הבחירות הבאות, שיתקיימו בעוד שלוש שנים וחצי, כדאי שהמתמודדים זהר בלום, יניב מרקוביץ’ ומתן דיל – ילמדו משהו מהבולדוזר מלול ששם את טובת התושבים לפני טובתו האישית, הגם שיכול היה להתפרנס פי שלושה ולישון בשקט בלילה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן