עדכון אודות משפחת ביבס שנחטפה לעזה

צה”ל איתר סרטון בו נראית שירי ביבס ושני ילדיה הג’ינג’ים ימים לאחר החטיפה

עדכון אודות המשפחה שכל המדינה מתפללת עבורה – משפחת ביבס.

דובר צה״ל יציג בקרוב סרטון שאותר ובו נראית שירי ביבס יחד עם ילדיה כפיר ואריאל מהימים הראשונים לחטיפתם. בעת שהפרסום יותר נפרסם את הסרטון במלואו.

ב-7 באוקטובר 2023, במהלך הטבח בניר עוז בעת מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, חטפו מחבלי ארגון הטרור חמאס את בני משפחת ביבס שחיו בקיבוץ: ההורים שירי וירדן ביבס, וילדיהם אריאל (בן 4) וכפיר (בן 9 חודשים בהיחטפו) לרצועת עזה. כפיר הוא החטוף הצעיר ביותר שנחטף בידי חמאס.

המאמצים לשחרור שירי וילדיה במהלך הפסקת האש בין ישראל לחמאס לא צלחו. חמאס טען כי הם נהרגו בתקיפה אווירית ישראלית. בצה”ל הביעו ספקות לגבי מיקום המשפחה וזהות הארגון אצלו הם שבויים.

על פי דיווחים מיום החטיפה, אב המשפחה, ירדן ביבס שלח הודעה לאחותו כדי לעדכן אותה על מצב הלחימה בקיבוץ ניר עוז ובסביבתו. בסביבות השעה 06:30 הוא שלח לה עדכון על ירי רקטות, ולאחר מכן סיפר על חמושים שנכנסו לקיבוץ. באזור השעה 09:43 הוא שלח את ההודעה “הם בפנים”, וזמן קצר לאחר מכן שלח למשפחתו: “אני אוהב אתכם”.

תיעודים רבים של המשפחה הופצו באינטרנט, המפורסם שבהם הוא סרטון של שירי המבועתת, מחזיקה בזרועותיה את שני הילדים עטופים בשמיכה, כשהיא מוקפת בחמושים. מאוחר יותר הופצו תמונות של ירדן ביום התקיפה כשהוא מדמם מראשו ונדחף על ידי מחבלים.

אביה של שירי, יוסי סילברמן, ורעייתו, מרגיט שניידר סילברמן, נחטפו גם הם מהקיבוץ וב-21 באוקטובר הם זוהו רשמית כנרצחים עם מציאת גופותיהם.

שירי וילדיה היו צפויים להשתחרר בהסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס שהחל ב-24 בנובמבר. ישראל ראתה באי שחרורם הפרה של ההסכם. ב-29 בנובמבר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי אל קסאם הוציאו הודעה לפיה שירי ושני ילדיה נהרגו בתקיפות אוויריות ישראליות. ישראל הודיעה שאין ראיות לכך. למחרת פורסם סרטון בו נראה ירדן ביבס בחיים.

ג’ימי מילר, קרוב של משפחת ביבס: “יש תקווה בלב, זה לא אומר עדיין שום דבר. הציפו אותנו בהודעות וטלפונים. אני עדיין לא צפיתי בסרטון, אלא רק מספר בני משפחה בודדים. אנחנו ממשיכים במאבק כל הזמן”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודייה גאה
יהודייה גאה
3 months ago

הקב”ה בבקשה שמור עליהם והבא אותם הביתה במהרה…

אילנית ברקן
אילנית ברקן
3 months ago

ושבו משפחת ביבס הבייתה בריאים ושלמים אמן כן יהי רצון

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודייה גאה
יהודייה גאה
3 months ago

הקב”ה בבקשה שמור עליהם והבא אותם הביתה במהרה…

אילנית ברקן
אילנית ברקן
3 months ago

ושבו משפחת ביבס הבייתה בריאים ושלמים אמן כן יהי רצון

דילוג לתוכן