news08.net/ads.txt

פרס החינוך המחוזי הוענק לתיכון “ניצנים”

תיכון “ניצנים” בניהולה של עליזה בז זכה בפרס החינוך המחוזי. חברי הוועדה התרשמו מהאווירה בבית הספר, משילוב הכוחות ומיצירת התנאים המותאמים להעצמת התלמידים

הצלחה מרשימה לבית הספר “ניצנים” במושבה גדרה: התיכון בניהולה של עליזה בז זכה בפרס החינוך היוקרתי המחוזי. מדובר בהוקרה על העשייה המרשימה בבית הספר, שמשלב תכניות מותאמות אישית לתלמידים. מפקחת בית הספר הייתה זו שהמליצה על “ניצנים” כמועד לפרס, ולאחר סיור שערכו חברי הוועדה בבית הספר הם התרשמו לטובה מהאווירה לימודית, החינוך לערכים ופיתוח סביבות למידה מגוונות, המטפחות חוסן אישי וקבוצתי עם שימת דגש על למידה משמעותית.

הצוות של ניצנים הראה כיצד הוא מאמין בכוחות ובכישורים של כל תלמיד, אינו מפסיק ללמוד כל אחד מתלמידיו על מנת לתת את המענה הנכון ביותר באופן אישי, תוך ליווי אינטנסיבי של המבוגרים המשמשים כמנטורים. בית הספר זכה בפרס זה בזכות טיפוח אקלים דרך ארץ המעודד לקיחת אחריות ואי אלימות, חינוך לערכים וכבוד הדדי ולמעורבות בסביבה הבית ספרית ובקהילה, קיום תכנית מעורבות חברתית בצורה מיטבית, תוך ליווי התלמידים להעצמה אישית, קידום תהליכי הוראה-למידה המטפחים חוסן אישי וקבוצתי, תהליכי למידה המותאמים באופן אישי לכל תלמיד ועוד.

בשבוע הקודם, כאמור, התקיים טקס הענקת הפרס המרגש. מהמועצה המקומית גדרה נמסר: “הפרס המחוזי הוא עוד עדות לכך שגדרה מובילה בחינוך, ואנו מאמינים כי גם ברמה הארצית יעניקו לעליזה בז ולצוות שלה את הכבוד הראוי להם. ביה”ס “ניצנים” הוכיח שהקשבה לתלמידים, שילוב כוחות ואמונה, מביאים תוצאות מצוינות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן