news08.net/ads.txt

פרשה מזעזעת בדרום | נערים עסקו בזנות, 3 גברים מהדרום נאשמים בעבירות מין

שלושה נערים בגילי 15, 16 ו-17 עסקו בחודשים האחרונים במתן שירותי זנות לגברים בדרום, שאותם הכירו באפליקציה להיכרויות חד-מיניות. הם נהגו להיפגש עם אותם גברים בבתיהם או בבתי הגברים וקיבלו בתמורה הטבות בשווי מאות שקלים ובמקרים אחרים כסף מזומן.

 

ל-ynet נודע כי הפרשה נחשפה לאחר שיחידת הסייבר במשטרה הצליחה להתחקות אחר ההתכתבויות בין הנערים והגברים, ששלושה מהם נאשמים בעבירות מין בקטינים.

במסגרת הפרשה נעצרו עד כה לפחות חמישה גברים, אולם רק נגד שלושה הוגשו כתבי אישום. באחד מכתבי האישום, שהוגש לבית משפט השלום באשקלון, תוארו שורת מפגשים בין גבר בן 30 לאחד הנערים, בן ה-15. באחת ההתכתבויות סיפר הנער לאותו גבר כי הוא חוסך כסף לקניית טלפון נייד חדש, בשווי של 3,000 שקל. הגבר הציע לו שירכוש את הטלפון בתמורה לחמישה מפגשים מיניים. במשטרה ובפרקליטות הבהירו כי הנאשם ידע שמדובר בנער. בכתב האישום תואר מקרה אחר, שבו נפגשו בתחנת רכבת באחת הערים בדרום. הגבר אסף את הנער, קיים עמו יחסי מין והחזיר אותו לתחנה. הוא הציע לקנות לו אוכל ובגדים ושילם לו 100 שקל.

כעבור זמן קצר מפגישתם האחרונה בתחנת הרכבת, נעצר הגבר. הנער כתב לו והתעניין מתי הם ייפגשו שוב כדי להשלים את “עסקת” רכישת הטלפון הנייד בתמורה לחמישה מפגשים, אבל הוא לא קיבל ממנו תשובה לאור מעצרו של הגבר, שלו מיוחסים אישומים של מעשה סדום וקבלת שירות של מעשה זנות מקטין.

בפרשה, כאמור, מעורבים עוד שני נערים – בני 16 ו-17, שנהגו להעניק שירותי מין לגברים בדרום. בחלק מהמקרים התקיימו המפגשים המיניים בבתי הנערים ובמקרים אחרים בבתי הגברים שהשתמשו בשירותיהם. מהחקירה עלה כי הם עשו זאת בין השאר לטובת מימון חופשה באילת ולקניות נוספות. הכספים שקיבלו עבור השירותים נעו בין 150 שקל למפגש ועד 1,000 שקל. אחד מהגברים הנאשמים בפרשה מיוצג על-ידי עו”ד רובי גלבוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן