פרשיית הונאה חמורה נחשפה בישראל

יחידת ההונאה והסייבר של מחוז מרכז עיכבה היום לחקירה בתום חקירה סמויה, פרשיית הונאה חמורה, במסגרתה עובד קבלן המשמש “כדוגם מים” בחופי רחצה ובמקורות מי שתייה באתרים שונים במרכז הארץ, מעל באמון הציבור ומשרד ממשלתי ומסר דיווחי שקר.

חוקרי יחידת ההונאה והסייבר של מחוז מרכז פתחו לפני מספר חודשים בחקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר חשד להונאה המבוצעת ע”י עובד חברת קבלן עבור משרד ממשלתי, כאשר במסגרת עבודתו היה אמור להגיע לאתרים שונים, לדגום את המים ולהעבירם לבדיקה, כל זאת למען שמירה על בריאות הציבור.

ראשיתה של הפרשיה, עם קבלת תלונה ע”י נציגי המשרד הממשלתי לאחר שהתעורר חשד כי העובד לא הגיע לאתרים השונים ובמקום זאת הגיש לבדיקה מים רגילים.

כאמור עם הגשת התלונה החלו חוקרי היחידה בחקירה סמויה במסגרתה אספו ממצאים שונים אודות דגימות המים שהגיש החשוד.

היום, עם מעבר לשלב הגלוי, נחקר החשוד, תושב קרני שומרון כבן 40, במשרדי יחידת ההונאה ושוחרר בתנאים מגבילים. בתום חקירה יועברו כלל הממצאים לעיון והחלטת התביעה.

ממשרד הבריאות נמסר:

במסגרת פיקוח שבשגרה הנערך על ידי לשכת הבריאות במחוז מרכז במשרד הבריאות, עלה חשד באשר לאמינות דיגומי המים מאתרים ציבוריים שונים אשר בוצעו על ידי דוגם פרטי מטעם רשות מקומית. במסגרת הפיקוח מנוטרים מים מנקודות שונות לרבות מי שתיה, חופי רחצה ועוד לצורך שמירה על בריאות הציבור.

מנהלת המעבדה הארצית לבריאות הציבור בתל אביב במשרד הבריאות, אשר העלתה את החשד, פעלה יחד עם מחוז המרכז במשרד הבריאות על מנת לבחון את החשד ולאשש אותו. הממצאים הועברו להמשך חקירה וטיפול ליחידת ההונאה במשטרת ישראל.

חטיבת בריאות הציבור, על כלל היחידות המעורבות, תמשיך לפעול להגנה על בריאות הציבור.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יומי
יומי
3 months ago

אני לא מבין למה כולם מתנכלים לנוכלים המסכנים האלה.
הפרקליטות המושחתת, היועצת המשפטית, בתי המשפט, כולם נגד נוכליהו!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יומי
יומי
3 months ago

אני לא מבין למה כולם מתנכלים לנוכלים המסכנים האלה.
הפרקליטות המושחתת, היועצת המשפטית, בתי המשפט, כולם נגד נוכליהו!

דילוג לתוכן