news08.net/ads.txt

פרשן פוליטי: "יאיר רביבו מסכן את מעמדו ועלול לסיים את שלטונו", ראש העיר תקף: "הכיסא שלי מאוד חזק וגם אנצח"

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו התייחס לדבריו של הפרשן הפוליטי, יעקב ברדוגו לפיו: "כיסאו של רביבו מתנדנד, אם היו שם בחירות עכשיו הוא לא היה מנצח". רביבו לא אהב בלשון המעטה את דבריו: "הכיסא שלי ב"ה מאוד חזק ואני אתמודד בבחירות הבאות וגם אנצח".

הפרשן הפוליטי עלה היום (רביעי) לשידור בגלי ישראל והודיע בנחרצות כי מעמדו של ראש עיריית לוד, יאיר רביבו מתערער בעקבות הפרעות שמתרחשות מדי יום בעיר: "ליאיר רביבו יש קואליציה עם 7 חברים מהמגזר הערבי, יוסי הרוש, סגן ראש העיר הוא חבר קרוב של השרה איילת שקד וגיסו של מנדלבליט, לוד היא עיר ליכודית – יאיר רביבו מסכן את מעמדו ועלול לסיים את שלטונו בהתנהלותו שלו, יש שם מאבקים קשים בעיר בעקבות הפרעות, כיסאו של רביבו מתנדנד,  אם היו שם בחירות עכשיו הוא לא היה מנצח".

זמן קצר לאחר הריאיון, רביבו התייחס לדבריו של ברדוגו: "יש דברים בחיים יותר חשובים מפוליטיקה. שלומם וביטחונם של תושבי העיר לוד הוא בראש מעייני ולא אאפשר כניסת אלפי פלסטינים לעיר לוד. אם היית נשאר לגור בלוד היית רואה שרבים מהפורעים הם דור שני לאיחוד משפחות טרם החוק של שנת 2003".

עוד הוסיף: "תנוח דעתך, אני ליכודניק גאה, שיודע לגלות מנהיגות ולהתעלות מעל פוליטיקה של מפלגה. אפשר וצריך להפיל את ממשלת השמאל, אבל לא על חשבון גבם של תושבי העיר לוד, שסובלים כבר מספיק. ואגב… כל 6 חברי המועצה הערבים באופוזיציה, ואגב מספר 2: הכיסא שלי ב"ה מאוד חזק ואני אתמודד בבחירות הבאות וגם אנצח בעזרת השם, ובעזרת התושבים שמאמינים בי ובדרכי".

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן