news08.net/ads.txt

פרשת האונס הקבוצתי בקפריסין | שני העצורים מרחובות ששוחררו ביום חמישי, בילו את השבת הראשונה מחוץ לכלא; קרוב משפחה: “הוא מרגיש טוב ומצפה לגיוסו הקרוב”

ימים לא פשוטים עברו על משפחות החשודים אשר נעצרו בפרשת האונס הקבוצתי באיה נאפה, במהלך חופשתם, בהם שני תושבים מרחובות – אחד מהם ממשפחה מוכרת מאוד.

כזכור, חמישה מהם נעצרו בחשד לאונס הצעירה הבריטית בבית מלון בקפריסין שוחררו ממעצר ביום חמישי ואף הספיקו להגיע לישראל. למעשה, לאחר המעצר והימים הקשים שעברו, הייתה זו עבורם השבת הראשונה. לדברי קרוב משפחה, מדובר ב”ילד בוגר ורגוע מטבעו, ילד חכם מאוד. מאז המקרה, אבא שלו היה איתו כל השבוע ודאג לו לייצוג משפטי הכי טוב שאפשר. לשמחתנו הוא שוחרר, מאז שהגיע לישראל הוא הספיק לנוח מעט ואכל צהריים אצל הסבתא. הוא נמצא בחיק משפחתו וחבריו, מרגיש טוב ומצפה לגיוסו הקרוב, שיתרחש בעוד שבועיים”.

לשאלה כיצד נלקח לחקירה השיב: “הם היו מספר חברים מרחובות בחדר סמוך וכלל לא שמעו על מה שקרה עד שהמשטרה המקומית פרצה לחדרם ולקחה אותם לחקירה. לקחו אותם לחקירה ורק אותו השאירו בנפרד, החברים שלו שוחררו מיד לאחר החקירה ואותו לקחו למעצר. זה היה ממש מעצר הזוי, הוא אף פעם לא ראה את המתלוננת ובכלל לא הכיר את שאר הישראלים המעורבים”.

מכתב החשדות עולה כי החשודים החזיקו את המתלוננת בכוח ואנסו אותה, עד שהצליחה להימלט מהחדר בעודה עירומה. בגרסתה סיפרה המתלוננת כי פגשה חבר וחברה, סיפרה להם את שאירע – והם לקחו אותה למרפאה. בהמשך סייעו לה להגיש תלונה במשטרה. לפי החברה, בעדות שפורסמה ב”דיילי מייל” הבריטי, “היא הייתה בדמעות ובמצוקה גלויה וסיפרה שאולצה לשכב עם כל החשודים לפי התור. היא אמרה לי מיד שהיא הסכימה לשכב עם אחד מהגברים הישראלים, ואז כל האחרים רצו לתוך החדר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן