news08.net/ads.txt

פרשת “המטפלת המתעללת” בנס ציונה: שופטת בית משפט השלום ברחובות תדון בסעיפי האישום של ציפי דוד

הבוקר (ראשון) בית משפט השלום ברחובות, יחל את ההליך הפלילי בעניינה של ציפי דוד המטפלת המואשמת בהתעללות בתינוק, בנם של בת אל ודורון רוגוב.

לאחר שסיימה לצפות בסרטונים המתעדים את המקרים בהם היא מואשמת, תיתן השופטת את דעתה על סעיף האישום – התעללות כפי שמבקשת הפרקליטות או תקיפה כפי שמבקש הסנגור של ציפי דוד. בהתאם להסכמה או אי הסכמה של הצדדים יוחלט על המשך הדיונים.

כזכור, בסוף מאי הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד דוד, בת 65 ממושב בית עובד, בגין התעללות בחסר ישע. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד עינב וינוגרד, החל מחודש ינואר 2019 עבדה הנאשמת כמטפלת של התינוק בבית הוריו וסבתו של התינוק ובין 12 ל-15 במאי, כך נטען, התעללה בתינוק – בין היתר היא סטרה לו בפניו, צעקה לעברו, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח, הצמידה מגבת לפניו תוך שהיא חונקת אותו, יצאה לעשן והותירה אותו לבדו בבית, ואף אמרה לו שתהרוג אותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן