news08.net/ads.txt

פרשת “המנקה שמנקה”: עוזרת הבית מנקה ומשלשלת אל כיסה כסף ופריטים יקרי ערך רבים

רשומה שהעלתה תושבת יבנה באמצע השבוע עוררה סערה גדולה ברחבי העיר ומחוצה לה כאשר סיפרה כי העסיקה עוזרת בית, שזכתה לכינוי “המנקה שמנקה”

“אם אתם מחפשים מנקה – יש אחת מסויימת אשר ממנה אתם חייבים להיזהר”, כך פתחה תושבת יבנה רשומה שהעלתה ברשת החברתית “פייסבוק” רשומה כנגד עוזרת הבית ששכרה לשירותי ניקיון, אשר מעניקה שירותים גם באזור רחובות. לדבריה, “לפני כמה חודשים החלה לעבוד אצלי מנקה תושבת העיר, שגדלה בעירנו ובעלת פרצוף מוכר ביבנה. היא הגיעה בנחמדות, קנתה בהתמסכנות, רכשה את אמוני וכאשר סובבתי את הגב – קופסת התכשיטים שלי התרוקנה”.

כאשר הבינה כי נעלמו התכשיטים וחשדה במנקה ניגשה למשטרה בכדי להגיש נגדה תלונה. “פניתי לתחנת יבנה, שם כבר הכירו היטב את שמה, היא ידועה בשם המנקה ״שמנקה״. לפי הבנתי, תחנת יבנה חקרו אותה לא מעט פעמים, אפילו השתמשו באמצעים לגילוי האמת שלא משקיעים על כל גנב מסטיק בזוקה. הטחתי במנקה את דבריי וביקשתי את הרכוש שלי בחזרה – אז זו סירבה לשתף פעולה. אין לה גבולות! היא גונבת מכל אדם אפשרי ולא משנה מי בא לה בדרך”. בתום דבריה ציינה: “בבקשה היזהרו ותזהירו על מנת שלא תחוו את אשר אני ובעלי חווינו”.

לפי בדיקה שנערכה על ידי חדשות אפס שמונה – אתר חדשות ישראלי ועיתון סטטוס עולה כי הסיפור הזה אינו זר למשטרת ישראל. קיימים סיפורים זהים ברחבי המדינה שבמרכזם העוזרת מנקה בתים – ומשלשלת אל כיסה פריטים יקרי ערך רבים. לאחרונה נתפסת עוזרת בית שגנבה שרשרת זהב בשווי 9,000 ש”ח, בובת חרסינה יקרה, עשר חולצות, מצעים, ושלוש חבילות בשר טחון. את השרשרת היא מכרה בתמורה ל-4,500 ש”ח, ואת החולצות שלחה למשפחתה ברוסיה. במקרה אחר היא גנבה מבית בו עבדה 1,600 ש”ח והחזירה רק 25 דולרים. מבית נוסף שבו עבדה גנבה אותה מנקה בקבוק בושם, סט איפור, שתי טבעות ומעטפה שהכילה 1,000 ₪. היא השיבה את הבושם, לאחר שהשתמשה בו, וגם את הטבעות וסט האיפור.

מבית אחר גנבה בגדי ונעלי ילדים, 20 חולצות, כלי רחצה, עופות, צעצועים, כוסות וקופה עם סך כולל שנאמד ב-3,000 ש”ח. גם במקרה זה החליטה להשיבה את בגדי ונעלי הילדים ומשחקי הילדים. לאחר שנתפסה היא החזירה חלק מהרכוש שגנבה, אך מעסיקיה הגישו תלונות במשטרה בגין הגניבות. לאחר חקירה הוחלט להגיש נגדה כתב אישום מרוכז על חמישה מקרי גניבה. במהלך המשפט הנאשמת הודתה באופן חלקי במיוחס לה וסיפרה כי הרקע לביצוע העבירות הוא משבר כלכלי. עורכת דינה של האישה הגיעה לעסקת טיעון עם הפרקליטות וביקשה משירות המבחן להביע את עמדתו לאפשרות של ביטול הרשעה. ומה גזר בית המשפט? 7 חודשי עבודות שירות, 5 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים, פיצוי למעסיקים מהם גנבה בסך כולל הנאמד בלמעלה מ-13,000 שקלים, לרבות התחייבות על סך 2000 שקלים שלא תעבור עבירה דומה – וכל אלה לאחר התחשבות בנסיבות שאינן קשורות בביצוע העבירות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן