news08.net/ads.txt

פרשת השחיתות באילת | סמנכ"ל מרכנתיל נעצר, פשיטה על משרדי הבנק

הותר לפרסום כי הבכיר הבנקאי שנעצר בפרשת החשד להטיית שוחד ומכרזים באילת הוא סמנכ"ל בנק מרכנתיל דיסקונט. בהודעה לבורסה של בנק דיסקונט נכתב כי הבוקר (יום רביעי) הגיעו חוקרי המשטרה למשרדי בנק מרכנתיל דיסקונט, ערכו חיפושים במשרדי הבנק, אספו מסמכים וחומרי מחשב ועיכבו עובדים לחקירה. לפי ההודעה, לבנק לא נמסר מידע בדבר פרטי החקירה, לרבות מהות החשדות.

כזכור, מוקדם יותר היום התפרסם כי שמונה בני אדם נעצרו, בהם בנקאי בכיר, ושמונה עוכבו לחקירה. בין העצורים והמעוכבים גם בכירים נוספים. הפשיטה נעשתה במסגרת חקירה שמנהלת יחידת להב 433 בגין חשדות לעבירות על טוהר המידות.

ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 הצטברו זה תקופה ראיות לכאורה אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, ובעקבות זאת פתחו יאל"כ ופקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים בחקירה הגלויה.

בשעות הבוקר נעצרו שמונה חשודים ועוכבו לחקירה באזהרה שמונה מעורבים. העצורים חשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.
בין העצורים עובדי ציבור בכירים מאוד ברשות המקומית. כמו כן שני קבלנים גדולים בעיר אילת נעצרו אף הם בחשד לעבירות של שוחד. בנוסף לכל אלו סמנכ"ל באחד מהבנקים בישראל המתגורר במרכז הארץ נעצר אף הוא. החשד של המשטרה הוא שאותם בכירים ברשות המקומית היטו מכרזים לטובת אותם קבלנים ובעלי עסקים, תמורת כספי שוחד וטובות הנאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן