פתיחת סתימות בבית – האם אפשר לעשות את זה לבד?

סתימה בכיור האמבטיה, בכיור המטבח, בשירותים או אפילו בקו הביוב הביתי, יכולה ליצור לא מעט אי נוחות לדיירי הבית. אין ספק שכאשר ישנה סתימה כלשהי באחד הכיורים בבית, בצנרת או בשירותים, הדבר יכול להשבית את שגרת החיים התקינה. לא מעט אנשים אשר נתקלים בסתימה באחד הכיורים, הצנרת או השירותים שבביתם, בטוחים כי הם יצליחו לתקן את הסתימה באופן עצמאי ואף מנסים לעשות זאת. אולם, חשוב מאוד לדעת שללא ידע מקצועי וללא ניסיון בתחום פתיחת סתימות, לעיתים ניתן להסב יותר נזק מתועלת.

סוגי סתימות הדורשות טיפול

כאמור, ישנן מספר סוגי סתימות בבית אשר דורשות טיפול. כך לדוגמה: לעיתים ישנן סתימות בכיור המטבח אשר גורמות למים להצטבר בכיור ולא לרדת בחור הניקוז. במקרה שכזה, בלתי אפשרי לשטוף כלים או לבצע כל פעולה אחרת באמצעות הכיור במטבח שכן, המים יצטברו בו. ניתן לנסות לפתוח את חור הניקוז בכיור המטבח באמצעות חומר פותח סתימות שמטרתו היא להמיס שומנים שיתכן שגורמים לסתימה זו, אך לא פעם לא מדובר בסתימות שיכולות להיפתח באופן קל ומהיר על ידי חומר לפתיחת סתימות. סוג סתימות נוסף שניתן לפגוש בבית הוא: סתימה בשירותים או באמבטיה. סתימה בשירותים איננה מאפשרת להוריד את המים באסלה בצורה נורמלית וסתימה באמבטיה, איננה מאפשרת להתקלח מבלי שיצטברו מים במקלחת אשר לא יצליחו לרדת לפתח הניקוז. אין ספק שסתימות מעין אלה יכולות לגרום אי נוחות רבה בבית שבו הן מצויות ועל כן, חשוב מאוד להזמין אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום פתיחת סתימות, אשר יסייע בפתיחת הסתימה באופן מהיר ויעיל וישיב את הסדר על כנו.

אינסטלטור ברחובות לפתיחת סתימות

אם אתם מתגוררים ברחובות ונוצרה סתימה כלשהי בביתכם, חשוב מאוד שלא תנסו לפתוח אותה באופן עצמאי. לעיתים אנשים המנסים לפתוח סתימות באופן עצמאי עושים זאת באופן אגרסיבי מדי ובשל כך, מסבים נזק חמור יותר. בכל מקרה שבו מתגלה סתימה כלשהי בביתכם, זה הזמן לחפש אינסטלטור ברחובות הידוע כאיש מקצוע אמין, מקצועי ומנוסה בתחום פתיחת כל סוגי הסתימות. אינסטלטור ברחובות אשר יבחר בצורה הטובה ביותר, יגיע לביתכם, יבחן את הסתימה, את המיקום שלה, את אופי הסתימה ואת הגורמים לה ובאמצעות כלי העבודה המתאימים ושיטת העבודה הנכונה, יפתח כל סתימה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

אז בטרם אתם מנסים לפתוח סתימות באופן עצמאי, עצרו רגע ופנו לאינסטלטור מקצועי ומומחה בתחומו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן