news08.net/ads.txt

צבי גוב ארי סיכם עם משרד להגנת הסביבה: מתן עדיפות בטיפול בריחות קשים

עיריית יבנה פועלת למיגור מטרדי הריחות העולים מידי פעם ומורגשים בעיקר באזור שכונת נאות רבין. בשנים האחרונות הצליחה העירייה, בפעילות משולבת עם גורמי אכיפה נוספים, לצמצם את היקף התופעה, בעיקר בזכות נקיטת קו תקיף כנגד מטרדי שריפה שנבעו מאזורים שונים מחוץ לשטחה של העיר.

ראש העיר, צבי גוב-ארי עדכן השבוע בדף הפייסבוק כי הוא פועל בנושא: “מטרדי הריחות המורגשים מעת לעת, בעיקר בחלקה הדרומי של העיר, נמצאים בטיפול שוטף שלנו. אבקש לעדכנכם כי אנו נוקטים בכל האמצעים לאיתור הסיבה ומקור הריחות, כולל ביצוע סיורים בשטח לאיתור מיקום המפגע המדויק”.

ראש העיר ביקש מתושבי העיר לשתף פעולה. “במטרה לייעל את הטיפול בנושא ולהגיע מהר ככל האפשר למקור המפגע סיכמתי עם המשרד להגנת הסביבה על מתן תיעדוף לנושא. במסגרת זו תפתח אפשרות להעברת דיווחים ישירים שלכם, בזמן אמיתי, בכדי לאפשר לנו ולגורמים המקצועיים במשרד להגנת הסביבה לפעול מיידית לאיתור המקור בזמן הקצר ביותר.

במקרה של מפגע ריח אבקשכם לסייע בידנו ולחייג למוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה בטלפון 6911* (שלוחה 5) ומסרו דיווח בדבר המיקום בו מורגש מפגע הריח. המוקד זמין 24 שעות ביממה ויפעל יחד איתנו לריכוז הפניות, ניתוח הנתונים וזיהוי מקור המפגע באמצעים העומדים לרשותנו. מעורבותכם תסייע בידינו במניעת פגיעה באיכות החיים והסביבה. תודה על שיתוף הפעולה!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן