news08.net/ads.txt

צומת הרצל-המדע ודרך האצ”ל: בין הצמתים הכי מסוכנים בארץ

עמותת אור ירוק פרסמה את רשימת הצמתים העירוניים בישראל עם הכי הרבה תאונות דרכים, ובין עשרת הצמתים המסוכנים בארץ נמצא הצומת הרצל-המדע ודרך האצ”ל. עשרות תאונות אירעו במקום בשנים האחרונות, בעיקר בשל חוסר תשומת לב של הנהגים ונהיגה פרועה. 

בעמותת “אור ירוק” ניתחו את כל הצמתים העירוניים בישראל על בסיס נתוני ההיפגעות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ”ס) במשך שלוש שנים (2017-2019), כשסף ה”כניסה לרשימה” הוא שלוש תאונות ומעלה. הניתוח של אור ירוק, שבוצע עבור YNET, מצא כי במקום בין עשרת המקומות הראשונים בארץ נמצא צומת הרצל -המדע ודרך האצ”ל ברחובות, בו נפצעו 44 בני אדם במהלך השנים 2017-2019.

ארז קיטה, מנכ”ל עמותת “אור ירוק”, אמר: “צומת הוא מפגש דרכים שבו הקונפליקט בין משתמשי הדרך גדול וכך גם הסכנה לתאונת דרכים. במפגש רחובות נדרשת ערנות גבוהה יותר ומיומנות נהיגה טובה יותר מאשר בנסיעה ברחוב. כדי לצמצם את החיכוך בין כלי הרכב השונים וכמו כן בין כלי הרכב להולכי הרגל ורוכבי האופניים נדרשת תשתית בטיחותית, כזו שתדע להפריד בין כלל המשתמשים ותמנע את החיכוך המסוכן.רשימת הצמתים העירוניים האדומים מהווה מפת דרכים לכל ראש וראשת עיר, שם יש לשפר את התשתית או להגביר את האכיפה. מיקוד פעילות באותם מוקדי סיכון עירוניים יביא לצמצום הנפגעים בתאונות דרכים ויציל חיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן