news08.net/ads.txt

צמצום פעילות מקומות העבודה, סגירה מלאה של שווקים: ההמלצות של גמזו להחמרות נוספות

 לקראת כינוס קבינט הקורונה היום (שלישי) אלו הצעדים הבאים שנשקלים במסגרת הידוק הסגר וההמלצות המלאות של הפרויקטור גמזו לשרים.  

קרדיט: בי”ח אסותא אשדוד

• צמצום פעילות מקומות העבודה: 50% במגזר הפרטי – מגזר ציבורי יפעל במתכונת חירום
• סגירת בתי הכנסת ואיסור התקהלויות חג רחבות
• סגירה מלאה של שווקים (כולל שוק ארבעת המינים)
• צמצום סיכונים ביום כיפור: אכיפה מוגברת לאיסור מקוואות

“אם יוחלט להחמיר – יש לבצע את כלל ההחמרות יחד ולא לפצלן. יש לבצע את ההחמרות מוקדם ככל הניתן”, אמר הפרויקטור פרופסור רוני גמזו. מעבר להמלצות של הפרויקטור, יש שרים שגם מדברים על האפשרות של הטלת עוצר לילי, בנוסף לסגר, בניסיון למגר התקהלויות בשעות הערב. אמש סיכמה הממשלה להכין תוכנית שמטרתה לשמור על המגזר העסקי הפרטי פתוח בתקופת הסגר, “תוך הקפדה מלאה על התו הסגול ומניעת הדבקות”. ההצעה למעשה קוראת להדק התו הסגול במגזר הפרטי, וזאת כדי להימנע מסגירתו.

לפי הסיכום של שר האוצר כ”ץ עם ראש הממשלה נתניהו, התוכנית תוצג ותועלה לדיון בקבינט הקורונה. לדברי כ”ץ, “המגזר העסקי הוא הלב הפועם של הכלכלה הישראלית ויש לעשות הכל כדי לשמר את פעילותו, תוך התנהלות נכונה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן