news08.net/ads.txt

צעד נוסף ביעילות פינוי הפסולת ברחובות: תושבים שותפים לשמירה על סביבה נקייה

זבל

זבל

בחודשיים האחרונים ניכר כי קיים שיפור משמעותי בכל הקשור לפינוי הפסולת ברחובות העיר. חלק גדול מהעובדה שפסולת נזרקה על ידי התושבים שלא בימים הפינוי היה ככל הנראה לקוי בהסברה – ונראה כי גם שם, בקומה השישית בעיריית רחובות מבינים זאת.

ראש העיר, רחמים מלול, מנכ”ל העיריה, דורון מילברג וסגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ’, פנו וביקשו מהתושבים את שיתוף הפעולה בהקפדה על ההנחיות: “חזות העיר נמצאת בשיפור מתמיד כל העת עם סלילת מדרכות וכבישים חדשים, תשתיות חדשות, פארקים וגנים חדשים, המשך בנייה והתחדשות עירונית. אתם, התושבים, שותפים לשמירה על הניקיון בעיר, על ידי השלכת האשפה רק במקומות המיועדים לכך ושמירה על הנחיות הפינוי רק בימים המתאימים”, נכתב בעלון, “אנו עושים הכול על מנת לשמור על רחובות נקייה ויפה, אנא הצטרפו למאמץ והקפידו על ההוראות”.

העלון מפרט את ימי הפינוי על פי שמות רחובות העיר וכולל הנחיות, הסברים, מידע אודות אכיפה וקנסות ועוד. בין היתר מציינת העיריה כי בעיר מוצבים כ- 320 קומפוסטרים בבתים פרטיים, כ- 27 מתקנים למיחזור קרטונים, כ- 2500 מתקנים למיחזור נייר, כ-300 מתקנים למחזור בקבוקים, כ- 2,150 פחים כתומים למחזור אריזות ו-67 מתקנים סגולים למחזור זכוכית.

1-מרקו מלול
שיתוף פעולה מניב, רחמים מלול ועו”ד יניב מרקוביץ’

לדברי עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, “כחלק ממאמצי ההסברה העירוניים לשמירה על הניקיון, חילקה עיריית רחובות בימים אלו עלון הסברה ומידע אודות הסדרי פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות, לרבות פירוט שמות הרחובות וימי הפינוי.

“ההסברה היא צד אחד במאמצי השמירה על הניקיון אבל אחד הצדדים החשובים והבסיסיים ביותר הוא שיתוף פעולה של התושבים והקפדה על ההנחיות אז בואו נתגייס כולנו לשיפור פני הרחוב, השכונה והעיר ונשמור על רחובות נקייה. בכל בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני, 106 וכמובן שאם יש צורך אני עומד לרשות התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן