news08.net/ads.txt

צעיר ערבי פנה לילד במזכרת בתיה וביקש שיבצע בו מעשה מגונה – הילד דיווח למבוגר שהיה בסמוך אליו – והפדופיל נעצר

הסיפור שמזעזע את מזכרת בתיה ויישובי השפלה מגיע לאחר שאימו של ילד שהוטרד סיפרה אודות המקרה בכדי לתדרך את הילדים הנמצאים בחופשה. וכך אירע, לדבריה:

“היום באזור השעה שתיים, כשבני בדרך לקורס יזמות של המתנ”ס, פונה אילו צעיר ערבי ושואל אותו איפה אפשר לשתות מים, הוא מצביע ומראה לו את ברז המים, הצעיר מתקרב אליו ומציע לו “למצוץ לו” (גם בתשלום), נדב נבהל ורץ לבית של חבר שגר באזור. בזכות דיווח מהיר של בני למבוגר שהיה באזור, לאבא שלו, ולשוטר של מזכרת בתיה, הוגשה תלונה למשטרה והצליחו לתפוס את החלאה. רוצה לציין את הטיפול המסור ובמהירות של השוטר הקהילתי מיכה יטמנו… חשוב להכיר ולתדרך את הילדים”.

במזכרת בתיה לא הקלו ראש בדבר ומייד עם הישמע הדברים, פעלו בזריזות. בחשבונות הרשת החברתית דיווחה המועצה כי “התקבל דיווח על נער שהוטרד על ידי אדם זר, בעודו הולך ברחובות המושבה. הנער עזב את המקום, הזעיק את אביו, אשר דיווח באופן מהיר ומיידי למוקד הישובי שחיבר אותם ישירות עם השוטר הקהילתי. בזכות תושיה רבה של הנער והשוטר הקהילתי שלנו, החשוד אותר ונלקח לחקירה במשטרה.

“אנו קוראים לכלל התושבים לגלות עירנות, לשוב ולהדריך את הילדים על התנהגות זהירה ונכונה במקרים דומים, ולהדגיש שיש לדווח מיידית על כל פניה של אדם זר או מעורר חשד להורים, והם למוקד הישובי ולמשטרת ישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן