צפו בדרמה הלילית: מספר בניינים עלו באש באילת; שוטרת פונתה לבית החולים לאחר ששאפה עשן

במהלך הלילה, התקבלו במוקד 102 של מחוז דרום, דיווחים רבים על שריפה בבניין מגורים ברחוב דרך יותם 4010. צוותי כיבוי וחילוץ שהגיעו למקום הבחינו בשריפה של מספר דירות בבניין ולהבות שמאיימות להתפשט לדירות נוספות.

מכיוון שהשעה הייתה שעת לילה מאוחרת ודיירים רבים היו בדירות, החלו מיד לוחמי האש בפינוי וחילוץ של כלל הבניין וביצוע סריקות לאיתור לכודים, תוך כדי פריצת דלתות של דירות שלא היה בהם מענה. במהלך הסריקות, איתרו וחילצו לוחמי האש מספר דיירים כאשר חלקם ישנו ולא היו מודעים לגודל הסכנה אשר מתרחשת סביבם. במקביל צוותים נוספים פעלו לכיבוי הדירות הבוערות ומניעת התפשטות האש לדירות נוספות.

לאורך כל האירוע התנהל מעקב אחר הדיירים שפונו מהבניין ובסיוע של משטרת ישראל אותרו דיירים שלא נוצר עימם קשר על מנת לוודא שכלל הדיירים בריאים ושלמים, בהמשך האירוע הגיעו למקום נציגים של מחלקת הרווחה בעיריית אילת על מנת לסייע לדיירים שדירותיהם נפגעו. האירוע הסתיים עם נזק רב למבנה אך ללא נפגעים, למעט שוטרת שפונתה לבדיקות בבית החולים ככל הנראה לאחר ששאפה עשן.

צפו בסרטון:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן