news08.net/ads.txt

צפו במהומה: ח”כ איילת שקד סיירה בשוק ברמלה ונחסמה: “ראש העיר אמר לא להכניס אותך”

אירוע יוצא דופן בשוק רמלה: ח״כ איילת שקד הגיעה הבוקר (רביעי) לסיור הבוקר בשוק ,ונחסמה על ידי יו”ר הועד, כרמל שבו בטענה כי ראש העיר, מיכאל וידל הנחה אותו לא להכניס אותה. במהרה הסוחרים התעמתו עם שבו. צפו במהומה.

איילת שקד לוותה עם פמלייתה וחבר המועצה, הראל שוהם. מטרת הסיור הייתה לשמוע ולחזק את הסוחרים בשוק, המתמודדים עם בעיות רבות בתקופה המאתגרת הזו של משבר הקורונה. ברגע שהגיעה השמועה שחברת הכנסת מגיעה, נטען כי יו”ר ועד השוק, כרמל שבו קיבל הוראה מפורשת מראש העיר, מיכאל וידל למנוע כניסתה של חברת הכנסת לשוק (לכאורה). הסוחרים לא אהבו בלשון המעטה את דבריו של שבו והטיחו בו אשמה כי הוא אינו יכול לעשות זאת.

בסרטון שצולם בשוק במהלך ביקורה של חבר הכנסת ניתן לראות ולשמוע צעקות: “ראש העיר מאוד כועס ולא רוצה להכניס אותך” אמר שבו לחברת הכנסת. חבר המועצה, הראל שוהם עמד לצידה, ואף גם הוא חטף אש מצד שבו: “אתה לא מכובד. למה באתם? תבוא בלי לתאם עם אף אחד”. בסרטון נראה ששקד לא מגיבה לדברים ומנסה להמשיך בסיור. במהלך המהומה, הסוחרים משיבים לשבו: “אתה תגיד להם לא להיכנס? מזה החרטא הזו?? היא תיכנס לפה ויעשו לה כבוד”.

תושבת העיר, אירית הרשוביץ’: “לא יכול להיות שראש עיריית רמלה מיכאל וידל מנסה להשתיק את המצוקה האדירה שיש בשוק ולמנוע מחברי ממשלה להגיע לראות ולשמוע את המצוקה לא יכול להיות שהוא מזלזל ככה גם בדמוקרטיה שולח אנשים למנוע כניסה של אדם זהו מעשה נבזה ופלילי מקווה מאוד שמשטרת ישראל תפעל”.

תגובת מטעם עיריית רמלה תובא כשתתקבל.

 

קרדיט ליעקב מצלאוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן