news08.net/ads.txt

צפו: נס גדול באילת

באורח נס אירוע שריפת דירה באמצע הלילה בדירה בשכונת אופיר באילת – הסתיים בפגיעות בנזק בלבד, וללא פגיעות בגוף

הלילה – מעט לאחר השעה 2:00 – התקבלה הודעה בתחנת כבאות והצלה אילת על שריפה בדירת מגורים בשכונת אופיר בעיר אילת.

לוחמי האש שהוזעקו למקום, זיהו דירת מגורים אפופת עשן כתוצאה משריפת ארון חשמל במרכז הדירה והחלו מיד בפעולות לכיבוי השריפה ואוורור הדירה. מתחקור של האירוע עולה כי בזמן פרוץ השריפה דיירי הבית ישנו והתעוררו רק לאחר שגלאי העשן התריע על השריפה והעיר את הדיירים, בזכות כך היה למשפחה זמן מציל חיים על מנת להימלט מהבית בשלום.

בנוסף לכך (יש שיאמרו מזל על מזל) השכן של הדיירים הוא קצין כיבוי שלא היה בתפקיד אשר החל בפעולות כיבוי מהירות אשר בזכותן נמנע נזק רב לרכוש. בנס גדול – האירוע הסתיים ללא נפגעים.

רשף אייל טויטו – קצין כיבוי ושכן של הדיירים: ״מעט לאחר השעה 2:00 התעוררתי לקול פיצוץ שהגיע מהשכונה, מיד לאחר מכן רצה אליי הילדה הקטנה שלי וסיפרה לי כי הבית של השכנים עולה באש. רצתי מיד אל עבר הבית וראיתי כי כל המשפחה בחוץ בזכות גלאי העשן שהתריע להם על תחילת השריפה. לאחר שראיתי כי כולם בריאים ושלמים, נכנסתי אל תוך הבית ובעזרת צינור גינה התחלתי בפעולות להורדת להבות ותיחום השריפה, תוך מספר דקות הגיעו צוותי הכיבוי שהיו במשמרת והם המשיכו את הטיפול באירוע”.

בן מזרחי דובר כב”ה אילת מוסיף כי מהצילומים ניתן לראות את פוטנציאל הנזק לרכוש ואת היעילות והחשיבות של מתן מענה מהיר בזמן שריפה.

צילום: דוברות כב"ה אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן