צפו: קבלת הפנים המרגשת שנערכה לאח מהמרכז הרפואי קפלן ששב ממילואים

“ברגע שקראו לי היה לי ברור שאני חייב להתייצב. יש לי אישה וילד בן שנתיים ולמרות הקושי, גם לעזוב אותם וגם לעזוב את מקום עבודתי בתקופה חשובה זו”

אלכסיי חורושונוב, בן 33 מרחובות, משמש כאח ביחידת הצנתורים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. יום לאחר פרוץ המלחמה, ב-10 באוקטובר, הוא גויס למילואים בצוות הקרב של פלוגת הרפואה החטיבתית בחטיבת כפיר.

“ברגע שקראו לי היה לי ברור שאני חייב להתייצב. יש לי אישה וילד בן שנתיים ולמרות הקושי, גם לעזוב אותם וגם לעזוב את מקום עבודתי בתקופה חשובה זו – לא היה לי ספק איפה אני צריך להיות. אישתי היא הלוחמת האמיתית”.

אילנה ורד, מנהלת הסיעוד ביחידת הצנתורים, במרכז הרפואי קפלן: “חסרונו של אלכסיי מיחידת הצנתורים מאוד הורגש. יש לנו מספר אנשי צוות שנקראו למילואים מתחילת המלחמה, והעומס מורגש מאוד. במהלך המלחמה גם נדרשנו להעתיק את כל המערך הקרדיולוגי לבניין אשפוז חדש עם מיטות וחדרי צנתורים ממוגנים, והעומס היה רב מאוד.

בשלב מסוים פניתי למפקד של אלכסיי וביקשתי לשחרר אותו לטובת המחלקה, אבל הוא סרב, ואז הבנו כמה הוא חשוב גם שם. למרות העומס, הצלחנו להסתדר בהעדרו, אבל ללא ספק חסרונו הורגש, גם בפן המקצועי וגם בפן האישי – אלכסיי הוא חלק חשוב במחלקה וגם מאוד דאגנו לו. אני בעיקר שמחה שהוא שב אל משפחתו ואלינו בריא ושלם”.

הצוות החליט להפתיע את אלכסיי בקבלת פנים מרגשת – קישט את היחידה בדגלים ושר לו בהתרגשות רב.

אלכסיי מספר: “הרגשתי שליחות כלוחם, אבל אני שמח לחזור לשליחות מסוג אחר. אני מרגיש כאילו זה היום הראשון שלי בעבודה, הכל השתנה- אפילו הבניין חדש, שונה ויפה”. אלכסיי מוסיף שהתרגש מאוד ולא ציפה לקבלת הפנים החמה ולאהבה שהרעיף עליו הצוות.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן