צרורות ירי בלוד ▪︎ “הם חזרו לירות כמו מטורפים”

ראש עיריית לוד מבהיר את עמדתו בנוגע לצרורות הירי שחזרו לעיר, לאחר ההודנה

תושבי לוד חיים בפחד – ומי שמכחיש זאת כנראה משקר, בצל הבחירות. צרורות הירי נמשכים, המשטרה עוברת מאירוע לאירוע ונדמה שיש מי ששולט בעיר.

“חברים, יש פה משפחה אחת אבו קטיפאן שהחליטה להטיל אימה על עיר שלמה בגלל סכסוך מטופש בתוכה” אמר ראש העיר יאיר רביבו, “הדבר הזה לא מקובל והוא מטופל ביד קשה על ידי המשטרה והעירייה.

“אני בזמנו ניסיתי לגשר שם בתוך המשפחה ועשיתי הודנה שהחזיקה 3 חודשים והיה שקט מלא אך הצדדים לא השכילו להבשיל את זה לסולחה” המשיך רביבו לומר אמש. “לפני חודש הם חזרו לירות כמו מטורפים. הערב למשל ששי, שבא באמצע החופשה, מצא 140 תרמילים בחצר הבית.

על פי הצעת החוק שלי בעל הבית צריך לשבת 10 שנים בכלא. על פי החוק הנוכחי אפילו לא דקה כי לא ראו אותו יורה ובית המשפט מחר בבוקר ישחרר אותו.
הצעת החוק קובעת שבית ממנו ירו רואים את בעל הנכס כמי שירה.

הפרקליטות ומשרד המשפטים כמובן מתנגדים לכך אבל אנו נלחץ בכל הכח, בדיוק כפי שאני עושה עם חוק השב”כ שכבר מתחילים ליישם ורק הוא ימנע את הזוועות כפי שראינו הערב באבו סנאן.

יש לנו מפקד תחנה מדהים עם שוטרים מצויינים שלא חוששים להיכנס ולהתעמת ומחר צפויים שם פעולות קשות.

אני קורא למשפחת אבו קטיפאן לחדול מיד מהירי המטורף והמסוכן הזה. אנחנו לא מוכנים שתהרסו לנו עיר שלמה ומקסימה שבה יהודים וערבים חיים ביחד ורוצים להמשיך לפתח את העיר. אני מבטיח לעשות הכל יחד עם המשטרה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן