news08.net/ads.txt

קבוצת תיאטרון חוויות שוויץ המדע הייחודית זכתה לתשואות

הקבוצה משלבת בוגרים עם צרכים מיוחדים ומשתתפים מהקהילה הרחבה ללא צרכים מיוחדים

“תיאטרון חוויות שוויץ המדע”, קבוצה ייחודית המשלבת בוגרים עם צרכים מיוחדים ומשתתפים מהקהילה הרחבה ללא צרכים מיוחדים, מעלה על הבמה הפקות תיאטרון ברמה הגבוהה ביותר, והוזמנה להציג את ההפקה “קורונה. זה אמיתי?”  במסגרת פסטיבל האזרח כאן, שהתקיים ביום שישי האחרון בתיאטרון החנות, בבית טפר בת”א. חברי הקבוצה זכו לשבחים והביאו כבוד רב לעיר רחובות בזכות כישרונותיהם.

יש לציין, כי במהלך תקופת פעילות הקבוצה הועלו שתי הפקות מרשימות, שגרפו מחמאות רבות – האחת “מסע”, שנכתבה בהשראת סיפורי החיים של משתתפי הקבוצה, מאווייהם, שאיפותיהם וחלומותיהם והשנייה “הסיפור שלנו”, הפקה המשלבת סיפורים אישיים של חברי הקבוצה ,שהומחזו והוצגו כתיאטרון סיפור.

הקבוצה נוסדה לפני כארבע שנים על ידי יוסי זיו שחקן יוצר, במאי ומחזאי, שגם מביים ומוביל אותה עד היום. מפגשי הקבוצה מתקיימים אחת לשבוע במרכז  קהילתי, והיא פועלת מתוך חזון כי התיאטרון הוא אמצעי לחשיפת קהילות עם צרכים מיוחדים, העצמתן ושילובן בחברה.

אוסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, מסרה כי:  “מדובר תיאטרון עשיר ופעיל במהלך כל השנה, בהובלתו של יוסי זיו, שעושה עבודה  מקצועית ומדהימה, ונותן הזדמנות למשתתפים להביא את עצמם לקדמת הבמה, תרתי משמע” .

דיקלה אסא , רכזת תחום אוכלוסיות מיוחדות חוויות שוויץ המדע: “שיתוף הפעולה הנהדר והייחודי כל כך  בין משתתפי קבוצת התיאטרון שלנו, מהווה דוגמא  חיה  ונושמת לכך שאפשר וחשוב לשלב בין אוכלוסיות שונות ומגוונות, תוך שימת דגש על נקודות הדמיון, כבוד הדדי  וקבלת השונה והאחר וכן, עבודת צוות משותפת וחווייתית”.

בחודש פברואר יציינו ברשת חוויות בשיתוף עיריית רחובות והפורום לאוכלוסיות מיוחדות את חודש “פברואר יוצא מן הכלל” חודש שנועד להעלאת המודעות ולקידום השתלבות של אנשים עם צרכים מיוחדים. במסגרתו יתקיימו פעילויות במרכזים שנועדו לעודד שילוב, נגישות, היכרות ושותפות של אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים.

צילום: דוברות רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן