news08.net/ads.txt

קבינט הקורונה החליט: כל חנויות הרחוב ייפתחו ביום ראשון

‏קבינט הקורונה קבע הערב (רביעי) כי חנויות הרחוב ישובו לפעול ביום ראשון הקרוב. ברקע הדיון שמקיימים הערב שרי הקבינט בסוגיה ובנושאים אחרים. את המהלך של פתיחת חנויות הרחוב, בערים ירוקות בשלב ראשון, הובילו שרי כחול לבן בני גנץ, יזהר שי ואבי ניסנקורן וכן יו”ר מפלגת העבודה ושר הכלכלה עמיר פרץ.

גם חברי הליכוד בקבינט הקורונה ובכללם שר האוצר ישראל כץ, שרת התחבורה מירי רגב והשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה תמכו במהלך ואליהם הצטרף שר הפנים אריע דרעי. שר הבריאות יולי אדלשטיין מתנגד לפתיחת החנויות ביום ראשון מחשש לעלייה בתחלואה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הבין שאין לו רוב לדחיית פתיחת החנויות ובעקבות כך גם הוא נעתר לבקשות השרים כץ וגנץ לאפשר את המהלך בתחילת השבוע הבא.
משרד הבריאות ופרופ’ גמזו התריעו בפני קבינט הקורונה מפני העלייה במקדם ההדבקה לאור ההקלות שבוצעו בסגר. בנוסף, הם הדגישו כי יש לשקול מחדש את המשך ההקלות, כך עולה ממצגת שהועברה לשרים לקראת הישיבה. גמזו, יחד עם ראש המל”ל מאיר בן שבת, אמרו בישיבה כי העלייה במקדם ההדבקה מסכנת את ביצוע ההקלות שתוכננו – במיוחד פתיחת החנויות.

 

שר האוצר ישראל כץ: “אני מברך על החלטת קבינט הקורונה לאשר את פתיחת חנויות הרחוב ביום ראשון. בעלי העסקים הקטנים ניצבים בחזית המאבק הכלכלי בקורונה ושילמו מחירים גבוהים מאוד בשל ההגבלות שהוטלו ואנחנו מחוייבים לעשות הכל כדי לאפשר להם לחזור לעבודה. אני משוכנע שבעלי העסקים והעובדים בהם יקפידו על ההנחיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן