news08.net/ads.txt

קדישא ראשל”צ באירוע לציון ז’ באדר במעמד ראש העיר

עובדי חברה קדישא ראשון לציון ציינו ביום שלישי בשבוע שעבר, באולם הסמוך לבית הכנסת עולי בבל בראשון בעיר, את יום ז’ באדר – תאריך לידתו ופטירתו של משה רבנו עליו השלום. במעמד זה נכח ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, יועץ ראש העיר רונן זינגר וחברת מועצת העיר מיכל קלדרון והתקיים טקס פרידה ממספר עובדים שהגיעו לגיל פרישה.

מנכ”ל חברה קדישא ראשון לציון, ישראל הורוביץ, אמר: “מי שלמעשה קבר את משה רבנו הוא הקב”ה בכבודו ובעצמו ויום זה, משתלב אגב כך, עם פעילותה המקצועית והחשובה של חברה קדישא. מדי שנה אנו מקיימים כעין ‘יום כיפור מקצועי’, כלומר העובדים צמים, מתפללים, אומרים סליחות כמו יום צום לכל דבר ומבקשים סליחה מהנפטרים, אם חס וחלילה פגענו במישהו”. לאחר צאת הצום קיימו העובדים תפילה וסעודת מצווה באולם הסמוך לבית הכנסת עולי בבל בעיר במעמד ראש העיר, יועצו וחברת המועצה.

ראש העיר ציין כי הסעודה הזו היא זכר למנהיג הגדול של עם ישראל, אשר מקום קבורתו לא נודע. ביום זה צוין גם ברחבי הארץ יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל אשר מקום קבורתם לא נודע. קינסטליך עמד על החשיבות הגדולה במלאכת הקודש של עובדי חברה קדישא, שנדרשים לרגישות יתירה ויחס מיוחד ברגעים הקשים ביותר שיש למשפחות. ראש העיר בירך את העובדים על המסירות, עבודת הקודש ועל הידוק שיתוף הפעולה המתגבר מיום ליום בין העירייה לארגון.

הורוביץ סיכם ואמר: “השתתפות ראש העיר במעמד זה מסמלת את החיבור ושיתוף הפעולה בין חברה קדישא ראשון לציון לבין העירייה ולרווחת התושבים”. במעמד זה התקיים גם טקס פרישה למספר עובדים שהגיעו לגיל פרישה.

קרדיט צילום: באדיבות חברה קדישא ראשל”צ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן