news08.net/ads.txt

קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה | כתב המשפט של מעריב – מתן וסרמן נשא את בחירת ליבו, לי ישראל, בחתונת השנה שנערכה בכפר ביל”ו

עם כל הכבוד לניב סולטן ומאור שויצר שנישאו בשישי האחרון, החתונה המרגשת מבחינתנו התרחשה בכפר ביל”ו בבית משפחת אבלה. עו”ד אורן אבלה – מייסד פורום ההתיישבות ורשות מקרקעי ישראל שעוד יעשה קריירה פוליטית מפוארת ורעייתו יעל (האלופה), פתחו את הלב הענק שלהם ואת ביתם רחב הידיים לטובת קיום חתונתם של כתב המשפט של מעריב, מהכתבים הבולטים בישראל – מתן וסרמן ובחירת ליבו לי ישראל. האירוע בפועל אמור היה להיערך כבר לפני שנה אולם נדחה בשל מגבלות הקורונה. גם הקדוש ברוך הוא נתן את אותותיו לקיום האירוע כשאת הגשמים החליף במשב רוח נעים. החופה הקסומה התקיימה כדת משה וישראל, בניחוח כפרי, עם נוף ירוק ואפילו הסוסים באורווה צפו על המתרחש בהתרגשות גדולה. על הלוק של הכלה שעטתה שמלה הורסת אחראי המעצב אלון ליבנה והחתן הפתיע בחליפה מושלמת של אופנת סגל. על האירוע כולו הופקד מפיק העל אלעד מליחי ועל העיצוב – nc-event.

האורחים נבחרו בקפידה וכללו את חבר הכנסת אלי כהן, המשנה לראש העיר מודיעין אלעד שמעונוביץ’, ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון ורעייתו מרי, סגן ראש עיריית רחובות עו”ד יניב מרקוביץ’, מנכ”ל משרד ירושלים ומורשת נתנאל איזק – מהמועמדים לרשת את הכסא של יאיר רביבו בלוד, סגן ראש המועצה האזורית כפר תבור אריאל בר און, חבר מועצת העיר רחובות גיא צור, מנכ”ל רשת חוויות גולן ביטון, ס.מנהל אגף האכיפה ומנהל מח’ קבלת קהל משה כהן, חבר המועצה הארצית בלשכת עורכי הדין לשעבר – יו”ר לשכת עו”ד הדין בפועל עו”ד הבכיר אורי קינן – המוביל בתחומו כיום בישראל, רמ”ט כחול לבן ברחובות מושיק אזקטלן, יו”ר דירקטוריון המתנ”ס של מזכרת בתיה חגית איסר, חברת מועצת מזכרת בתיה אפרת רובין ברד, דובר לשכת עורכי הדין איתי הר אור, עורך עיתון מעריב גולן בר יוסף, עורך אתר מעריב שי רובין, דובר קופת חולים ‘מכבי’ אורדן סוחמי ומקבץ גדול של כתבים מובילים בהם כתב המשפט של ‘ישראל היום’ יאיר אלמן, כתב התחקירים של ‘דה מרקר’ גור מגידו, דודי טל, ארז שרווינטר, בני משפחה, חברות וחברים.

האורחים נהנו מבופה עשיר (קייטרינג נירצ’ו) שכלל עופות מעושנים, אצבעות אסאדו בגלייז ברביקיו, פרגיות אסייתיות, פוקצ’ות בטאבון ושלל מנות מפנקות. על המוסיקה היה אחראי דיג’יי אלון משה חי שהקפיץ את האורחים עד שנכנסה השבת. פייר? נהננו!! מזל טוב לזוג האהוב על המערכת! ואינשאללה שנה הבאה בברית, עם הסוסים של אבלה ברקע.


 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן