news08.net/ads.txt

קולע בול: התחזית האסטרולוגית השבועית של עוזי הכוהן

חדשות 08 | להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-25/11/22 ועד ה-1/12/22

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-25/11/22 ועד ה-1/12/22

מזל טלה >>

האינטואיציה שלכם מדברת אליכם. האם אתם קשובים לה? היכולת שלכם לקבל ולפענח מסרים תוך-אישיים עולה בשבוע זה על הפרק וחשוב שתהיו ערים לכך.

באופן כללי: העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביאים לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלף השבועי מלמד על רצון לשינוי שמפעם בליבכם ולכן, לרבים מכם יש חשק לעזוב הכול ולצאת למסע רוחני או לטיול משמעותי שיגביר את תחושת שחרור ויביא לשינוי. כדי להשיג את מבוקשכם יהיה עליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה.

עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. האתגר השבועי שלכם: “סור מרע” להשתדל בשבוע זה להיפטר מהרגל שלילי שלכם. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר. ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מזל שור >>

בשבוע הקרוב דכדוך, עייפות נפשית ונטייה לרחמים עצמים יאפיינו את תחושותיכם. תכליתו של השבוע הקרוב הוא היכולת שלכם להתמקד בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר והחיים לא קלים וכואב לכם פה ושם אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם והיכולת לראות את הכול לטובה תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם.

בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה ב”ה מעז להוציא מתוק לכן, אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. לרווקים: אכזבה ממערכת יחסים גורמת לאווירה פסימית. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים או שטיפה אנרגטית מומלצים מאוד בעבורכם ויוכלו בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.

הציטוט השבועי: “אמונה – אינה לא רגש ולא שכל, אלא גילוי עצמי היותר יסודי של מהות הנשמה”- הרב קוק. חודש כסלו מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

מזל תאומים >>

הרבה זמן שלא היה לכם שבוע חיובי שכזה. זהו שבוע נפלא לחלום ולקוות, זהו שבוע טוב לקדם כול נושא שחשוב לכם, זהו שבוע טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע.

ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

בעבודה: למרות שלאחרונה אתם שרויים באפרוריות מסוימת, אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם.

כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה.

זוגיות: רצון עז לחיבוק כמיהה לאהבה, לאינטימיות רגשית ולהתרגשות… כול אלה אינם באים על סיפוקם בחייכם הזוגיים וחבל. לאחרונה יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם, שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. נכונות להקשבה ורצון לגשר על פערים, יאפשרו לכם להתגבר על הריחוק שנוצר ולקבל את החיבוק, האהבה והאינטימיות הזוגית שלה אתם זקוקים. חודש טוב, שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

מזל סרטן >>

ברוך השם שבוע חיובי בפתח. המשפחה הגרעינית דורשת את עזרתכם והפניית הקשב שלכם לתא המשפחתי שלכם שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה, תהיה הדבר הנכון ביותר לעשות.

באופן כללי: היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה”כ, כמו שאמרנו שבוע חיובי ניצב בפתח. והיכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול.

בעבודה: התחושה שמקום העבודה הוא גם “בית” חסרה לכם והדבר מעיד שאולי היגע הזמן להשלים עם השינויים שהתרחשו. השלמה זו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשלב זה, לא לבחול בשום עבודה. לעצמיים: שמכם הטוב הולך לפניכם נצלו זאת לקידום עסקי ולהפקת רווחים כספיים.

זוגיות: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים על הפרק. בשני המקרים הנושא מבורך. לאלו מכם שעברו לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל…. חופשה מתקרבת הכינו את המזוודות.

הציטוט השבועי: “לאהוב את עצמך היא תחילתו של רומן לכל החיים” – אוסקר וויילד. חודש כסלו מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד אומר: “הכול בידי שמיים – חוץ מיראת שמים”. יראת ה’ תלויה אך ורק בנו. אם תרצו בה – היא תהיה חלק מכם.

מזל אריה >>

רבים מבני מזל אריה ימצאו את עצמם בשבוע הזה קצת עייפים, קודרים ומסוגרים. מצב הרוח לא משהו, יש תחושה בליבכם שאתם זקנים מגילכם ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה עליכם אווירה של זקנה וסיגוף.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה, יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. אולי בשבוע הבא ב”ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים או העסק הופכים לצורך. חודש טוב, שבוע מבורך אלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

מזל בתולה >>

מתחילים מחדש חוזרים לעשייה, רבים מכם חוזרים לעצמכם ומתחילים ללבלב. שבוע חיובי ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך.

בני מזל בתולה ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם בשבוע הקרוב להימנע מעצבות, רגשות שליליים וחשש וכמובן, להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה.

באופן אישי: דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי וגם בעתידכם האישי והזוגי טורדות בשבוע זה את מנוחת הנפש שלכם. תהליך זה מעיד כי אתם נמצאים על פרשת דרכים שמצריכה מכם לקבל החלטות חשובות. כדי להסיר את הספקות ולהפיג את הבלבול, מומלץ לכם בחום לבוא לייעוץ והכוונה שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

בעבודה: בכול משבר יש גם קורטוב של הזדמנות. מהלכים שקורים כעת בקרירה שלכם, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה.

זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת התשוקה והאינטימיות בקשר הקיים היא המפתח לשיקום ועידוד הזוגיות. נצלו את הסופ”ש הקרוב לחיזוק התא המשפחתי והזוגי כאחד.

טיפ לשבוע טוב יותר: אופטימיות היא בחירה. זכרו בכל יום לראות את הטוב בעצמכם ובמה שהשגתם עד כה במהלך חייכם. חשוב להזכיר לעצמנו את ההצלחות שלנו בכדי לשמור על אופטימיות, בכל פעם שהטון השלילי בחיינו מתגבר. חודש כסלו מבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: משהו על אהבה עצמית – צ’רלי צ’פלין אמר: “כאשר אהבתי את עצמי באמת הבנתי שתמיד בכל הזדמנות אני הייתי במקום הנכון, בשעה הנכונה ובדקה הנכונה ואז יכולתי להרפות. היום אני יודע שיש לזה שם: “הערכה עצמית”. כאשר אהבתי את עצמי באמת יכולתי להבחין שהיגון והסבל הרגשי שלי הם רק אזהרות שאני הולך נגד האמת הפנימית שלי”.

מזל מאזניים>>

השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות – הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים. טלטלה רגשית ברמה כזו או אחרת יוצרת חוסר שקט בלבבכם. שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר ייאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו, כגון פיטורין, גירושין, מחלה, עזיבה, אכזבה וכדו’, יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה. אך מי שמאמין לא מפחד! לאחר זמן מה, תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה.

חשוב לזכור! שבכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר/קושי/בעיה. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית.

בעבודה: השבוע, אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. לאלו מכם שפוטרו או שחוו נפילה עסקית מומלץ בחום לפנות ולקבל עזרה בדיבור ובהקשבה.. שיחת עידוד טובה, יכולה ממש לשפר את נקודת המבט שלכם על מצבכם.

זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ולהבין כי לא יהיה ניתן להמשיך את קשר ללא יעוץ ויד מכוונת. חוסר טיפול יוביל לצערי למצבים שאין מהם מנוס… כמו פרידה וניתוק.

בריאות: השבוע מומלץ לשמור ביתר תשומת לב בריאותכם. הקלף השבועי מלמד על עייפות וחולשה שיאפיינו את השבוע הקרוב. ועליכם למצוא דרך לחיזוק מערכת החיסון שלכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: אל תזלזלו במה שהשגתם עד כה והביעו תודה, אל תשטו באהבה ואל תמעיטו מערך עצמכם!! חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין “שהכול כתוב” ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם.  יחד עם זאת, יש לזכור ש-“הרשות נתונה” וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ובכך לשנות את מה שכתוב וזה נקרה לעצב את גורלכם.

מזל עקרב >>

רבים מכם זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מייגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות/גירושין, עבודה/פיטורין) שתם זמנם וכעת, נפתחת בעבורכם דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביא בעקבותיו תחושה של הקלה והמגמה חיובית.

בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בליבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב. לאלו שלצערי איבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לראות במצב שנוצר הזדמנות לשינוי חיובי שיטיב עמם בעתיד. ראיית המציאות באור חיובי עד כמה שניתן, תקצר בעבורכם תהליכים שונים.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיעות לפתחכם.

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. חודש נפלא, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל

מזל קשת >>

התמודדות עם בלבול רגשי יוצרת חוסר שקט פנימי. באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על הפנים שלכם הדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד.

כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער.

זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית.

האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית.

הציטוט השבועי: “התעלו מעל הסערה ותמצאו את אור השמש” – מריו פרננדס. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש כסלו מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

מזל גדי >>

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית.

בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך ובהתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. ולאחרונה, רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים/משקרים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה, בסבלנות ובנועם. חודש כסלו מואר ומבורך, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

מזל דלי >>

שבוע אפרורי ניצב בפתח וקלף שני המטות מלמד על מספר דברים האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקריירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם תתרחש ב”ה בחודש השני – פברואר.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו”ל עולים על הפרק.

זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב”ה לשינוי המתבקש.

הציטוט השבועי: “החיים אינם בעיה שיש לפתור, אלא מציאות שיש לחוות..” – סרן קירקגור. חודש טוב, שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

מזל דגים: >>

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמיתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. חודש כסלו מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.

יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.

יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.

וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן 052-3646914

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן