news08.net/ads.txt

קולע בול: התחזית האסטרולוגית של עוזי הכוהן

עוזי הכוהן תמיד קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 10/11/23 ועד ה-16/11/23

עוזי הכוהן תמיד קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 10/11/23 ועד ה-16/11/23

טלה:

נושאים שקשורים בחיבור רגשי, התקרבות נפשית, אהבה עצמית וחיבור זוגי עולים על הפרק. שבוע טוב להשקיע ברומנטיקה וטיפוח של מערכות יחסים רגשיות. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הוודאות, לצאת לדרך חדשה.

נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל טלה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם כגון: בני משפחה, הורים או ילדים. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. בריאות: מערכת החיסון שלכם זקוקה לחיזוק. עשיית ספורט ואימוץ של אורח החיים בריא יאפשרו לכם לעשות זאת.

שור:

שבוע טוב ממתין לבני מזל שור. הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה. עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בהתחלות חדשות ובבשורות טובות ממש בדרך אליכם כמו למשל: תחילתה של עבודה חדשה או תחילתו של הריון חדש או זמן של הפרייה והרחבת המשפחה. יהיה אשר יהיה הדברים אשר קורים חיוביים בעבורכם.

כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע. זוגיות: השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. עשייה משותפת והפגנת רומנטיקה יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. התעסקות בכליי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה דורשים את תשומת לבכם.

תאומים:

השאלה שמנקרת בשבוע זה במוחם של רבים בני מזל תאומים היא לאן ממשיכים מכאן? קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? שבוע של התבוננות ובחינה של מצבכם עומד בפתח. התלבטות כזו או אחרת יוצרת מתח ואף ספק. אל תהססו לבקש עזרה מחבר או חברה לפעמים, להתייעץ עם אדם אחר שיכול לספק לכם תובנות חדשות ולסייע לכם להבין מהו הדבר הכי טוב לעשות. תנסו לדבר עם אדם שאתם מכירים ואמינים לו, שיוכל לתת לכם חווית מבט חיצונית.

בבית: ספקו תמיכה רגשית לסובבים אתכם, הראו להם שאתם שם בעבורם ותמכו בהם רגשית. נסו להעניק להם מילים חמות ולהזכיר להם שאתם מאמינים ביכולתם לעמוד במשבר ולעבור אותו ביחד. לקוראינו שגרים בחו"ל: מחשבות על חזרה ארצה עולות על הפרק. אצל חלקכם עולה דאגה לקרובים שנמצאים מעבר לים. בעבודה: חוסר חשק יוצר אווירה אפרורית. נסו להבין מדוע אתם מרגישים חוסר חשק. האם זה קשור למשהו בסביבתכם? האם ייתכן שאתם מרגישים מותשים, מודאגים, משועממים או כל סיבה אחרת? לעיתים קרובות, הבנת הסיבה לחוסר החשק יכול להוביל לפתרון. לסיום, אנא הקפידו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של חיילי ישראל וכול כוחות הביטחון.

סרטן:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה/לכאב. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. זהו שבוע לא קל, היהדות מלמדת, שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר הרימו ראש והיו חזקים. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, תנסו להגיד לחברים או למשפחה שלכם על המצב שאתם נמצאים בו, ובקשו מהם תמיכה והבנה. לעיתים קרובות, גם פניה למישהו מבחוץ יכול לספק לכם את התמיכה והעידוד חברתי שאתם זקוקים לו.

בעבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת החדווה/החשק שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. זוגיות: יש לנהוג בבגרות ובאחריות. בשבוע זה חשוב לדעת להבליג ולהימנע מרגשות שליליים. בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף איזור רגיש: הלב ובית החזה כמו כן, בשבוע זה הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. טיפ לשבוע טוב יותר: לא לקחת את הכול ללב!! אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו.

אריה:

רבים מכם חשים בשבוע זה כמו בלון שיצא ממנו כל האוויר. אל תתנו לתחושות אלו להוריד אתכם ודווקא עכשיו זהו הזמן להתחיל ולהתרכז בעשייה חדשה או התנדבות כזו או אחרת. באופן כללי: מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש.

אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מייגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים שתם זמנם. בזוגיות יבוא הדבר לידי ביטוי בפרידה/גירושין ובעבודה יבוא הדבר לידי ביטוי בחל"ת/פיטורין וכעת, נפתחת בעבורכם דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביא בעקבותיו תחושה של הקלה והמגמה חיובית. בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בלבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה.

לאלו שלצערי חווים כעת את צער השכול או את צער האובדן של חבר יקר בן או בן משפחה אהוב, לבי לבי אתכם וב"ה מן השמים תנוחמו. הקלף השבועי ממליץ לכם להיעזר בגורמי מקצוע כדי להקל אל נשמתכם!

בתולה:

ניסיונות של חזרה לשגרה בצל הלחימה. בשבוע זה רבים מכם יחשו שזה די בסדר להם להיות קצת לבד, למען עצמם. (פשוט נוח לכם עם הלבד) באופן כללי: תהליך כזה או אחר מסב לכם נחת ויוצר תחושת שביעות רצון. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לחיפוש אחר יעוד, הגשמה עצמית וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שמושקע על ידכם.

בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר אתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. זוגיות: לרווקים – זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר שריר וקיים. לנשואים – קושי להתחבר אל בן הזוג הן מבחינה פיזית והן מבחינה רוחנית יוצר ריחוק. הציטוט השבועי: "אל תתן למה שאתה לא יכול לעשות להפריע למה שאתה כן יכול לעשות" – ג'ון רוברט וודן. האתגר השבועי: לחזק את כבודם העצמי של סובבים אתכם .. בהעצמתו של האחר, אתם מעצימים את עצמכם.

מאזניים:

השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון, תוכנית או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. זהו שבוע טוב לפעול, לעשות, להתנדב, לעזור ולתת ולתת ולתת. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש כמו למשל: עבודה חדשה, פרויקט חדש הכשרה, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. דעו שפעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

עבודה: תהליכים שמתרחשים במקום עבודתכם מציבים בפניכם השבוע, סיטואציות ומצבים בהם תדרשו להוכיח בגרות, אחריות ומסירות. מעבר או שינוי כזה או אחר במסגרת תפקידכם עשוי להוביל אתכם לנקודה חדשה שפותחת הזדמנויות חדשות לקידום ולשיפור מעמדכם המקצועי. אצל חלקיכם ניתן לראות שינויים שקשור בהסבה מקצועית או יצאה לדרך עצמאית בתחום חדש. בשני המקרים התהליך מבורך.

זוגיות: שבוע טוב להעניק לזוגיות שלכם את תשומת הלב הדרושה. מצאו כל דרך כדי ליצור קרבה רוחנית לבן הזוג. לרווקים: דווקא כעת בעת של מלחמה יש לכם הזדמנות להכיר, לפגוש ולחשוף את עצמכם. פשוט הרבו להתנדב ולפעול למען האחר וקופידון נמצא בשטח. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו.

עקרב:

ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים במצב רגשי לא כול כך יציב שמשפיע לרעה על תחומים רבים בחייכם. חוסר יכולת לקבל החלטה גורם לכך שאתם נמצאים בעמדת המתנה כשאתם תלויים בגורמים חיצונים כמו בן זוג או מקום עבודה שמשפיעים לרעה על איכות חייכם. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם.

הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. כמו כן, חתימה על חוזי רכישה או הוצאה כספית נכבדת, מומלץ לדחות לשבועות הבאים. יום הולדת שמח לחוגגים.

קשת:

שבוע של מעבר, של שינוי פיזי ורגשי כאחד. מעבר מתקופה רוגשת לתקופה שקטה יותר בעיקר מבחינה רגשית. הקלפים מעידים על כך שבשבוע זה, אתם חשים עייפות, קצת חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות קצת לבד. אין מקום לבהלה מותר לכם.. המהות של השבוע מלמדת על מעבר ועל שינוי שלרוב יתרחשו לטובה. יחד עם זאת קיים חוסר בהירות מחשבתית שמאט את עשייתכם. לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל קשת מתקשים בתהליך היישום.

עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם.

הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם.

גדי:

צורך בקבלת החלטה מצריך מכם לנהוג בנחישות ובאסרטיביות כמו כן עליכם להימנע מסחבת ומפעולות שמעכבות את התקדמותכם. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה.

כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת.

דלי:

היכולת שלכם לסייע ולעזור לסובבים אתכם חייבת לבוא לידי ביטוי בעת הזו. לכן מצאו כל דרך להשתמש ולרתום את יכולותיכם לתועלת הסובבים אתכם. אל תחששו להציע עזרה או לעשות כול דבר שיש בכוחו לחבר ולאחד, לעודד ולתמוך בחברה בכלל ומשפחתכם בפרט. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלף השבועי מלמד שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לראות אופק כלכלי ברור גורם למועקה ולחוסר נחת. יחד עם זאת, סכום כסף קטן אשר יגיע ב"ה במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולראות איפה ואיך אתם יכולים לקחת חלק בעזרה כזו או אחרת. נושאים שקשורים בתשלומי שכר עבור עבודה עולים על הפרק. בבית: קחו זמן להאזין לצרכים ולתחושות של בניי הבית. הקשבה והתמיכה הן חשובות מאוד בעת משבר. לכן, תנו להם לדבר ותנו להם תחושה שאתם מבינים אותם ובעת הצורך אתם תמיד זמינים עבורם. זוגיות: עקב המצב אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, עשוי להוביל לריחוק ולמתחים לכן כדי למנוע זאת, מומלץ לשוחח עם בן הזוג ולהסביר לו את מצבכם ואת מה שעובר עליכם. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את "אנא בכח" מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו.

דגים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות, על אווירת קדרות ועל עייפות נפשית. רבים מכם נמצאים בתהליך חיפוש אחרי שלווה פנימית או מקום שיספק לכם שקט וביטחון.. באופן כללי: רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן). הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בבית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן