news08.net/ads.txt

קולע בול: התחזית השבועית של עוזי הכוהן

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-23/02/24 ועד ה-29/02/24.

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-23/02/24 ועד ה-29/02/24.

טלה:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל טלה ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ”ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

שור:

עייפות נפשית ותשישות רוחנית משפיעות על מצב הרוח של בני מזל שור. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב עשו זאת מבלי להיגרר למקומות נמוכים. שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת אכזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הגב התחתון, עמוד השדרה ומערכת העצבים השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן כדי ללמוד על מעלותיהם של “שש המצוות התמידיות” (חפשו בגוגל) ושלבו את המצוות הללו בסדר יומכם בכל עת וב”ה תראו נפלאות.. שבוע מוצלח, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן.

תאומים:

המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לבני מזל תאומים להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לניגשים לטסט ולמבחן נהיגה והניגשים למבחן קבלה צפויה ב”ה הצלחה. גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. כמו כן נצלו את סוף השבוע לעשייה משפחתית משותפת, כדי ללכוד את בני הבית. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שיתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה”אני מאמין” שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

סרטן:

השבוע מזמן לרבים מבני מזל סרטן מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו, יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל. תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה. בעבודה: למרות ניסיונותיכם, אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה, מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם. בבית: בהתנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם בכל הקשור לחסונה ולהתנהלותה התקינה של אחת ממערכות יחסים בה אתם נוטלים חלק. יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן בו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו’. ) התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם. כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח. אצל חלקכם, תשלום של קנס, דוח חנייה או מס כל שהוא, מעיב על מצב הרוח. טיפ לשבוע טוב יותר: השבוע יהיה עליכם להתפכח מציפיות גבוהות מידי וללמוד לקבל ולהיות מרוצים ממה שיש. התפכחות זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך את העשייה שלכם ואת מימוש תוכניותיכם עם ציפיות שתואמות את המציאות. שבוע מוצלח וברכת השם על ראשכם!!

הכוונה רוחנית: מידי פעם קורים לנו צירופי מקרים מדהימים. השתלשלות בלתי הגיונית שהובילה לתוצאה רצויה, יש אנשים שרואים בזה צרוף מקרים, ותו לא. ויש מי שרואה את הכוח השמימי שמוביל אותנו יד ביד ושולח לנו סימנים ואותת שנועדו לכוון את חיינו ולאשר לנו כי בחרנו נכון.

אריה:

נושאים שקשורים בחיבור רגשי, התקרבות נפשית, אהבה עצמית וחיבור זוגי עולים על הפרק. שבוע טוב להשקיע ברומנטיקה וטיפוח של מערכות יחסים רגשיות. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל אריה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”. לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. בריאות: מערכת החיסון שלכם זקוקה לחיזוק. עשיית ספורט ואימוץ של אורח החיים בריא יאפשרו לכם לעשות זאת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

 

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

בתולה:

שינוי חיובי בתודעה משפר את מצבכם הנפשי. נכונות לשנות גישה מקל עליכם. לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל בתולה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז”ל – אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי  עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שאתם נמצאים בתקופה בה הם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

מאזניים:

“אהב, ממש אוצר, לא צריך עוד שים דבר”! כך אמר המשורר המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של  א ה ב ה ורבים מבני מזל מאזניים מוצאים את עצמם עסוקים בנושאים שקשורים אהבה .. על פי רוח הגישה היהודית, נקודת המוצא לכול אהבה היא היכולת להתחבר אל אהבה עצמית וקבלה עצמית. מבחן לאהבה וקבלה עצמית: הוא להתייצב אל מול מראה גדולה וכעת ענו בכנות לעצמכם! האם אתם אוהבים את מי שנשקף למולכם מן המראה? אם התשובה היא כן מוחלט!, צאו לדרך בלב נקי ובאמונה וב”ה הזדמנות לאהבה נמצאת מעבר לפינה. אולם אם אתם לא כול כך אוהבים את דמותכם הנשקפת מן המראה, עדיף בשלב זה לא לזמן זוגיות עד שתגיעו לקבלה עצמית ולאהבה עצמית. באופן כללי: התלבטות ודילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו, יהיה עליכם לפעול על פי צו ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מוויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: בשבוע זה רבים מבני מזל מאזניים חשים צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. לאלו מכם שהפנו שאלה לשם ליקום היו מוכנים לקבל את התשובה באמצעות אירוע בעל הביטים רוחניים אשר אמור ב”ה לפקוד אתכם ולסמן לכם על דבר מה שישיב על שאלתכם.. בקיצור היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר – נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים – צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

עקרב:

לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר. הרגשה של שינוי מפעמת בליבכם. זהו שבוע של התעוררות, שבוע של התפכחות והבנה שבכוחם לחולל שינוי מבורך. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחו של שבוע שהמוטיב העיקרי שלו הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור לשינוי וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל בתולה ושור, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה שאולי הפעם זה יקרה.. כדי להפיג את הבלבול ולהסיר את סימני השאלה הרבים שמציפים את הנושא של זוגיותכם, אל תהססו ופרגנו לעצמכם חצי שעת ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לקבל את התשובות לשאלות שיושבות על ליבכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: “אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי” בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו “אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי” אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

קשת:

בשבוע זה היכולת שלכם להתחבר אל חשיבה חיובית ואופטימית חשובה מאוד. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ממליץ לכם הקלף השבועי לקבל באהבה את גורלכם וזאת על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. באופן אישי: דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי וגם בעתידכם האישי והזוגי טורדות בשבוע זה את מנוחת הנפש שלכם. תהליך זה מעיד כי אתם נמצאים על פרשת דרכים שמצריכה מכם לקבל החלטות חשובות. כדי להסיר את הספקות ולהפיג את הבלבול, מומלץ לכם בחום לבוא לייעוץ והכוונה שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. בבית: יש להרבות בסבלנות. חוסר סדר פיזי (בלגן ממשי בבית) עשוי להוביל לחוסר סדר רגשי מומלץ למצוא את הדרך לשלב בין בלגן בבית שניתן להכיל עקב צו השעה, לבין סתם חוסר סדר שניתן תוך זמן קצר לטפל בו ובכך להנעים את האווירה בבית.. התעוררות רוחנית: רבים מבני מזל קשת חווים התעוררות רוחנית שיש בכוחה להוביל לשינוי חיובי בחייהם. עכשיו זהו זמן טוב למצוא כיצד אתם מאתגרים את הנשמה שלכם בעזרת לימודים והעשרה רוחנית כזו או אחרת. לנמצאים בעבודה: לחץ בעבודה עשוי לגרום לבלבול לכן בשבוע זה הקפידו לא להיחפז ובידקו היטב כול פעולה שבחרתם להוציא אל הפועל. זוגיות: סבלנות, סבלנות, ועוד סבלנות. רק כך תוכלו להתמודד בהצלחה עם הלחץ שקיים בתוך התא הזוגי. חשוב לזכור שבעת הזו של חוסר ודאות כללית וכלכלית, יש ליצר עוגן זוגי שמושתת על שיתוף ולקיחת אחריות. דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים מעיבה על מצב הרוח. קריאת המזמור אנא בכוח לשלום יקירכם שנמצאים בחו”ל יש בכוחה לשלוח להם סיוע אנרגטי. טיפ לשבוע טוב יותר: הכינו רשימת מטרות לטווח קצר (חודש/שנה/שלוש שנים), מה הייתם רוצים להשיג, מה חשוב לכם (לא פנטזיות, מטרות הגיוניות), לאחר מכן כתבו לצד כל מטרה כיצד תוכלו לממש אותה, מה השלבים בדרך וצאו לדרך צעד אחד בכל פעם שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

גדי:

הקלף השבועי מלמד על חשש ודאגה מפני העתיד לבוא. באופן כללי: משהו נגמר וצריך להתחיל ולהניע מחדש. רבים מהגדיים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה ) שתם זמנם וכעת נפתחת דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של סוף עידן ותחילתו של עידן אחר. בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בליבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב. זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיע ממש מעבר לפינה. התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

דלי:

זו העת לקחת אחריות ולפעול בכול נושא ועניין מתוך נחישות אמונה והתמדה. כניסה למסגרת מחייבת מתוך היגיון צלול ושיקולים שכליים. כמו למשל: לקחת משכנתא, או ללמוד, לא מה שאתם אוהבים, אלה מה שמרווחים בו כסף או נכונות למיסוד קשר לא מתוך אהבה אלה מתוך שיקולי שכלי/כלכלי או רגשי וכו’. השבוע יש מצב שבו תתנהלו מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה”ל וכדומה. סדר וארגון, יאפשרו לכם לצאת כשידכם על העליונה. קלף קיסר מוסיף ומלמד שהחלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם. זוגיות: צורך בהכנסת רגשות לתוך המערכת הזוגית. במילים פשוטות יותר, יש להכניס יותר רומנטיקה, רוך ועדינות לתוך הקשר הקיים. לרווקים: זמן טוב למיסוד קשר, להיכרות ולכניסה למסגרת מחייבת של קשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. “דאגה” היא מצב שבו אתה “נאכל” מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. “אכפתיות” לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך – אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

דגים:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

◼️◼️◼️

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.

יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.

יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.

וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כל התחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן