news08.net/ads.txt

קולע בול: עוזי הכוהן עם התחזית השבועית על פי התרולוגיה לשבוע הקרוב

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-29/04/22 ועד ה-05/05/22

טלה:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על הנכונות לקבל עזרה ועל היתרונות שיש בהקשבה לאיש מקצוע. באופן כללי זהו שבוע חיובי והמון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם. זהו זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין קיפאון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון לכן אל תססו לפנות לקבלת עזרה. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. המוטיב המרכזי השבוע יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח  בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. זוגיות: הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק.  רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. “) חופשה, נופש או טיול עולים על הפרק. יום העצמאות עובר בנעימים. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

שור:

השבוע מתנהל אצל רבים מכם מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים אווירה מתוחה. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בבית: השבוע ישנה נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל שור שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש אייר מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה.

תאומים:

השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם דואגים, כעוסים ולחוצים. באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בבית: השבוע ישנה נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול  פיטורין או שינוי במהותי העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. . שבוע טוב, חודש אייר מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

סרטן:

היכולת להתחבר אל שמחת החיים גם ברגעים לא קלים עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. חשוב לזכור ששמחה וכיף זה לא אותו הדבר. וגם אם ברגע זה לא כיף לכם מסיבה כזו או אחרת, ויש לכם את כול הסיבות לדאגה , יש לכם גם מיליון סיבות לא לאבד את האופטימיות ואת האמונה. על פי רוח הגישה היהודית, שמחה מתחילה בתחושת הכרת הטוב. הודיה, זה המכנה המשותף של כל אדם חיובי ושמח. הערכה\הודיה לא באה רק כשהכל מצליח והחיים יפים. המשימה שלנו היא לאסוף את תחושת התודה הזאת, כתחושה מובילה ותמידית גם ברגעים הללו שבהם אנו נמצאים במקום נמוך. ביהדות קוראים לזה ‘עין טובה’. במקום להתמקד במה שלא בסדר, אמנו את עיניכם לראות מה טוב. שימו לב כמה פעמים ביום יש לכם תגובה שלילית, ביקורת או תלונה. כשמישהו עושה משהו עבורכם, האם אתם מוצאים במה הוא טעה במקום להודות לו? באופן כללי: אצל רבים מכם ניתן לראות על היזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר ויכולה לעמוד לזכותכם גם בחודשים הבאים ובעתיד כך שבעזרת השם מעז עוד יצא מתוק.. אירוע חברתי כמו למשל: יום הולדת, ברית. סתם מסיבה נחגגים בשמחה רבה ומתוך אחדות. זהו בסך הכול שבוע בעל אנרגיות טובות, שבוע של חיבור רגשי ומתן גדש על יחסיי אנוש וכבוד הדדי ביניכם לבין הסובבים אתכם בעבודה: זמן טוב לעשייה וליוזמה. הכרה שאתם זוכים לה מעידה על כך שאתם בכיוון הנכון. פרויקט שאתם מקדמים  מצליח ועולה יפה והדבר מציף אתכם תקווה וגם נחת. זוגיות: זהו שבוע מבורך ליצירת אינטמיות עם בן הזוג. לאלו מכם הסרטנים שמחפשים זוגיות זהו זמן מעולה להיחשף ולהיראות. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. חופשה, נופש או טיול עולים על הפרק. יום העצמאות עובר בנעימים. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב.

אריה:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. זמן טוב להתחיל עבודה חדשה או עיסוק חדש. לאלו שכבר החלו בעבודה חדשה מלמד הקלף השבועי על הצלחה חיובית במקום החדש תוך זמן קצר. באופן כללי: התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה (גכם בזום), יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. געגועים לחו”ל וחשק לשוב ולחוש את טעמה של מדינה אחרת צפים ועולים וזה סימן שב”ה חופשה צפוייה בקרוב, שבוע טוב, חודש טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח.

בתולה:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. זמנים לא ברורים שהתאפינו בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתימים ושחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל בתולה. באופן כללי: בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. לאלו מכם שסיימו הכשרה מקצועית או תהליך של רכישת ידע כזה או אחר מבשר הקלף השבועי בשורות טובות שאומרות ומעידות שיש לכם את כל הדרוש כדי להצליח בדרככם וכעת הזמן לפעול ללא חשש. . ריענון שידרוג וחידוש הדירה/הבית עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. הציטוט השבועי:  “יש לכולנו שני חיים. החיים השניים מתחילים כאשר אנו מבינים שאנו חיים רק פעם אחת.” – קונפוציוס. שבוע טוב, חודש מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

מאזניים:

מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח ולחץ נפשי (Stress) הקלפים מראים שאחד הגורמים העיקריים למצב בו אתם שרויים, אלו- רגשות שלילים, קיצוניים או מודחקים בלבבכם – בעיקר- תסכול, אכזבה, וכעסים- האפקט של כול אלו הוא כמו של “סיר לחץ”- בכל פעם מצטברים הכעסים והתסכולים עוד קצת, עד שפתאום יום אחד זה עלול להתפרץ החוצה- לפעמים כהתפרצויות כעס ועצבים, או במקרים אחרים ככאב גופני או מחלה חלילה. כדי להימנע מכל אלה, יהיה עליכם לשקול לקבל עזרה או לרכוש כלים שיאפשרו לכם לקבל שליטה על זעם, כעס ותסכול. ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם כעת איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (מהגרלה, מלגה, החזר מס, פיצויים, חיסכון שמשתחרר וכו’) עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה. בן משפחה או חבר קרוב זקוק לעזרה, להקשבה ולתמיכה רגשית מצאו את הזמן ואת הכוח להיות שם למענו. בעבודה: היכולת שלכם להסתגל למצב חדש שנוצר, היא המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים מתוך תחושה של השלמה ושיתוף. במידה ואינכם מצליחים להגיע לידי הבנה, השלמה יתכן ויהיה עליכם לשקול את המשך הישארותכם במקום זה. זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שבא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד איפה טעיתם? לאן פניכם מועדות? וכמובן מה צריך ונכון לעשות. לרווקים: הכרות חדשה יוצרת התרגשות בלב. אצל חלקכם טיול או חופשה מתבטלים או נידחים למועד אחר.(לא נורא כול עכבה לטובה..) שבוע מבורך, חודש טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

עקרב:

המוטיב של שבוע זה מדבר על א ה ב ה ועל מערכות יחסים רגשיות. היכולת בשבוע זה להתחבר אל אהבה עצמית וקבלה עצמית חשובה מאוד בעבורכם. זהו שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. גיבוש הידע, אמור להתבצע ממקום שכלתני ולא ממקום רגשי כלומר: לקבל החלטות רציונאליות ללא עירוב של שיקולים רגשיים. באופן כלכלי: כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין שתי אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה. בעבודה: גם אם הכול זורם, אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים. זוגיות: תחושת הריחוק הרגשי מבן הזוג איננה זרה לכם והיא מעידה על משבר שיש לתת עליו את הדעת. רבים מכם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. שבוע מבורך, חודש מוצלח, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג “תמים” מתאר את אישיותו של האדם עצמו – תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

קשת:

שבוע חיובי בפתח. המוטיב השבועי מלמד על צורך בהקמה של תשתית חדשה ושל יסודות חדשים בעיקר מבחינה מקצועית ותעסוקתית. אצל חלקכם מדובר על צורך בהקמה של יסודות רגשיים כמו למשל בניית בית והתחיבות רגשית לטווח רחוק/ארוך. באופן כללי: דברים רבים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה בה עליכם לקום ולעשות למען עצמכם. במילים אחרות, ניתן לומר שכעת אתם ניצבים בפני תקופה חדשה בה אתם נדרשים לקחת אחריות ולהיות אדונים לגורלכם. תחושות הבלבול, החשש וחוסר הודאות שממלאים בשלב זה את ליבכם הם למעשה סוג מסוים של בחינה אשר מטרתה העיקרית היא לבדוק ולברר האם אתם ראויים לעלות ולהיכנס לשלב הבא של חייכם. לאלו מכם שישכילו להתמודד בעוז, באמונה ובנחישות עם המצב בו הם מצויים, צפוי שינוי חיובי ומרענן שייתן את אותותיו בכל הקשור לתחום העבודה והקרירה ובכול הקשור לתחום הבית והמשפחה. נושא המגורים עולה על הפרק ומהלכים שהחלו עוד בשבועות שחלפו, יציבו אתכם כעת בנקודה בה עליכם לבדוק ולברר כיצד אתם מוצאים ומסדרים לכם פינה חמימה ונעימה אשר תאפשר לכם לנוח, להתחזק ולגבש דעות ודרכי פעולה לעתיד לבוא. עבודה: יש עומס חיובי ובסך הכול אתם מבצעים את מלאכתכם ביעילות ובחריצות. פרויקט חדש שקורם עור וגידים הולך ומתממש ובקרוב תמצאו את עצמכם עסוקים בו עד על הראש. זוגיות: צורך השעה הוא יצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, יצירת שיחות משמעותיות ועניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תהליך שכזה, יאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם להציע. נצלו את השבוע כדי לגרום לשיחה כזו להתרחש. התיקון השבועי: אמרו מעט ועשו הרבה. מעשים חזקים יותר ממילים. שבוע מבורך, חודש טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים רבים טוענים, שבלתי אפשרי לדעת מהי מטרת החיים. קחו את האתגר. גם אם לא תצליחו למצוא את התשובה לשאלה זו, תהליך החקירה עצמו יניב תבונות נפלאות לאורך הדרך”.

גדי:

השבוע מומלץ לכם לשמור על חשאיות, על סודיות ודיסקרטיות. במקביל יהיה עליכם להימנע מנאיביות ומנתינת אימון עיוור בסובבים אתכם.  באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ואין שקט בלבבכם ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה”פוסל, במומו פוסל”. כמו כן מומלץ לשקול בחיוב פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות אלו כלים עומדים לראשותכם כדי שתוכלו להפיח חיים בקשר הזוגי שלכם? לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות אתם שואלים?… אל דאגה יש אלוהים בשמים גם היא (הזוגיות) בזמנה ב”ה תגיע. שבוע מוצלח, חודש טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה”רצון” קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה”חשק”, לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה”חשק” הוא למעשה בריחה מהמציאות.

דלי:

ב”ה שבוע חיובי בפתח. שיפור בדימוי העצמי ובערך העצמי יוצרים מעבורכם מצבים טובים לקידום ולהתפתחות אישית.  באופן כללי: השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים ביכולות כלכליות ובכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים העתידיים ביתר תבונה. בבית: זהו שבוע טוב לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. בעת הזו של סגר ושהייה משותפת בבית, כולנו צריכים לגלות רגישות ולהיות קשובים לצרכים של בני ביתנו. ניצולו של הזמן המשפחתי המשותף בצורה חיובית ובונה, יעניק למשפחתכם יסודות יצבים לצד זכרונות נעימים של משפחתיות בימי קורונה. עבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, מראים הקלפים שדווקא כעת עולות ובאות הזדמנויות טובה לחזור למעגל העשייה ואם באמת תרצו ב”ה ממש בקרוב תוכלו לעבוד שוב.. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. אצל חלקכם ניתן לראות שנושא המגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים במעבר דירה ואו שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. חופשה, נופש או טיול עולים על הפרק. יום העצמאות עובר בנעימים. שבוע טוב, חודש מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז”ל בפרקי אבות “טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב.”

דגים:

המהות של שבוע זה זה היא מהות חומרית ונושאים שקשורים בכסף, שכר וברכוש יעסיקו אתכם. באופן כללי: זה הזמן להתמיד בעשייתכם הגם שקשה או לא קל לכם. למתמידים צפויה הכרה בפועלם. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס’ דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של המבנה או הבית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אפרוריות זוגית יוצרת חוסר נחת. אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.. התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב, חודש מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן, טל’ 052-3646914        

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Stel
Stel
1 year ago

דלי: בעת הזאת של הסגר??
נראה שממחזרים תחזיות…
מאכזב

עמוס
עמוס
1 year ago

אני מזל טלה חולה אונקולוגי עושה תשובה וכל מילה חקוקה בסלע wwwwooowwww

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Stel
Stel
1 year ago

דלי: בעת הזאת של הסגר??
נראה שממחזרים תחזיות…
מאכזב

עמוס
עמוס
1 year ago

אני מזל טלה חולה אונקולוגי עושה תשובה וכל מילה חקוקה בסלע wwwwooowwww

דילוג לתוכן