news08.net/ads.txt

קונסולית כבוד של צרפת בישראל נותנת במה לאמנים ישראלים להציג מול אספנים, בהם לאסתי גלזר, תושבת רחובות

קונסולית כבוד של צרפת בישראל נותנת במה לאמנים ישראלים להציג מול אספנים, בהם לאמנית הרחובותית אסתי גלזר בתערוכה Seeds of wonder בהרצליה.

לדברי גלזר, “הנושאים בהם אני עוסקת ביצירותיי הם נוף אורבני ונוף טבעי וזאת מתוך אהבתי לעולם הסובב אותי והסקרנות להכירו ולטייל בו. אני מצלמת ומתוך התבוננות בתמונות שצילמתי, ובהשראתם יוצרת ציור עשיר בצבעים. בציוריי אני מבטא את תחושותיי הבאים לידי ביטוי בצבע הרב בו אני משתמשת”.

האמנית הרחובותית הוסיפה: “פיתחתי שתי טכניקות שאיתן אני עובדת, האחת טכניקה של יצירת מספר שכבות צבע זו על זו בעזרת שפכטל הגורמות ליצירה להראות חומרית, עשירה ובעלת נפח. והשנייה טכניקה של גירוד שכבות הצבע הטרי בעזרת שפכטל וכך נוצרות שכבות של צבעונית עזה”.

התערוכה Seeds of wonder המוצגת בגלריית CHABBE (קרן היסוד 44, הרצליה פיתוח) עד ה-16 באפריל – היא אינטראקציה בין חלל שונה במהות הגלריסטית שלו לבין אמנות של קבוצת אמנים בתפר האמנותי/מסחרי. מדובר בגלריה פרטית במפלס נפרד בביתה של נטלי מימון, קונסולית כבוד של צרפת בארץ. חלל הגלריה משלב אפשרויות תצוגה מגוונות היוצרות שילוב מעניין בין חווית גלריה לחוויית בית.

התערוכה הנוכחית בהפקה משולבת של הגלריה ושל חברת ART MATTERS, משלבת תפיסה של קולאז’ אמנותי עשיר עד כדי עומס ויזואלי וחוויתי המזמין את הצופה לחוות, לגעת, לחוש ולצאת מתפקיד הצופה המתבונן הסטרילי לחיבור בלתי אמצעי לספייס, לבית המארח בתוכו את הגלריה, לאמנות וליכולת שלה להשתלב במרקם חיים.

תפיסת העולם של הקונסולית שואבת גם מתפקיד הפטרון באמנות כשהיא מחד מאמצת אל הגלריה שלה אמנים בעלי פוטנציאל ומאידך מעודדת מבקרים וצופים בתערוכה להצטרף למעגל אספני וצרכני האמנות. בתערוכה יוצגו ציורים ופסלים.

רשימת משתתפים: גנית פורטוגלי, בן רוזנבלום, מנוחה ינקלביץ, סשה פרץ, מנוחה פייג’, ליאור קימל, לאו רדויה, עליזה פינקל, חנה פלוק, גיאורגיו סאן -רוקו, ורוניקה ורד פישמן שדה, אסתי גלזר, אסף כהן, מרים מס, אנסטסיה גורסקיה, טניה מיסיחייב, קורין בתן , דב ברדה, ענת בן עזרא.

שעות פתיחה: בתאום מראש במייל: [email protected] או בטלפון: 052-2637810

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן