news08.net/ads.txt

קוסם לבר מצווה ואומן חושים לאירועים מיוחדים! אסף סלומון

קוסם לבר מצווה ואומן חושים לאירועים מיוחדים! אסף סלומון

רוצים להביא קוסם לבר מצווה? אסף סלומון הוא קוסם לבר מצווה מיוחד במינו, אומן חושים מפורסם ומוערך בתעשייה שהופיע בכל הארץ עם מופע אומן החושים המדהים שלו! קוסם לבר מצווה היום חייב לספק הופעה יוצאת דופן ואין כמו אומן חושים, הטרנד הלוהט, לספק את הסחורה ולתת לאורחים שלכם באירוע חוויה יוצאת דופן שלא רואים כל יום. אסף סלומון הוא קוסם לילדים, קוסם למבוגרים, קוסם לבר מצווה ואומן חושים מהמובילים בישראל! חייגו עכשיו או השאירו פרטים לגביי קוסם לבר מצווה לאירוע שלכם! מופע הקוסמות ואומנות החושים של אסף סלומון מתאים לאירועים קטנים וגדולים, אולמות אירועים ומקומות אירוח סגורים או פתוחים, הכל בהתאם למצב ולתקנות הקורונה! המופע ממשיך לרצוץ על במות ובאירועים בכל הארץ עבור הקהל החרדי, דתי וחילוני בכל מקום העומד בתנאי התו הסגול ומאפשר עריכת אירועים באישור! פנו עכשיו לפרטים ומידע נוסף על הזמנת קוסם לבר מצווה מיוחד במינו שייתן לאורחים שלכם שואו והופעה יוצאת דופן של אחד מאומני החושים הגדולים ביותר שקמו בישראל, אומן חושים עם כישרון מדהים ויכולת ללכוד את הקהל בין אם אלו ילדים קטנים, בני נוער או מבוגרים באירועי חברה, שם אסף מעלה מופע אומן חושים המתאים לקהל בוגר.

” קוסם לבר מצווה? למה לא ללכת על קוסם שהוא גם אומן חושים!”         

בחרתם להביא קוסם לבר מצווה שלכם? הביאו את אסף סלומון, אומן החושים המפורסם ולא תצטערו! הזמינו קוסם לבר מצווה ואומן חושים מנוסה המעלה מופע מושקע וייחודי בו תחשפו לקטעי מחשבה, טלפתיה, מנטליזם וקריאת מחשבות ברמה הגבוהה ביותר! מחפשים קוסם לילדים או קוסם למבוגרים? הזמינו את מופע אומנות החושים של אסף סלומון ותראו במו עיניכם מקרוב כיצד אומן חושים מקצועי פועל, קוסם לבר מצווה המשתף את הקהל, מלמד את חתן בר המצווה טריקים וקטעי קוסמות ומופיע איתו מול חבריו לכיתה, המשפחה וחברים.

” האם אפשר להזמין קוסם לבר מצווה לאירוע בתקופת הקורונה?”          

אפשר להזמין קוסם לבר מצווה, להטוטן או כל אטרקציה אחרת לכל אירוע גם בתקופת הקורונה. כל עוד המקום עומד בתנאי התו הסגול ובהגבלות החדשות, אין מניעה לקיום אירועים מכל סוג: חתונה, בר מצווה, יום הולדת, שבת חתן, חינה וכל אירוע אחר שיש לכם, כל עוד האולם, גן האירועים או המסעדה עומדים בתנאי החלל ובתנאי ההתקהלות והאירוח מכל הבחינות, האירוע יתקיים כסדרו! האומן יגיע לאירוע כפי שקבעתם איתו ויבצע את המופע שהזמנתם עבור קהל האורחים שלכם בדיוק כמו שהתחייבתם!

בואו לחגוג לילדכם המגיע לגיל מצווה אירוע בר מצווה כהלכתו עם כל מה שתכננתם ללא יוצא מין הכלל. אולי כמות האורחים תקטן ותהיינה הגבלות פיזיות ואחרות מסוימות אך זה לא יעצור אתכם מלקיים את האירוע כולל כל מה שיש באירוע משמח מעין זה: האורחים, הדרשות, הברכות, המצגת, המוזיקה, האוכל והאומן המופיע שייתן לאירוע נופך מסתורי ומרתק בדמותו של אסף סלומון, אומן החושים הידוע ששמו הולך לפניו, המעלה מופע אומן חושים מיוחד במינו שרבים כבר ראו!

להזמנת קוסם לבר מצווה עם ערך מוסף, קוסם לבר מצווה שהוא גם אומן חושים מקצועי, השאירו לנו את הפרטים שלכם באתר ואנו נחזור אליכם עם פרטים מלאים על המופע, מה יש בו, עלות המופע, תאריכים פנויים ותשובות לכל השאלות שיש לכם לגביי מופע אומן החושים של אסף סלומון כמו לאיזה גיל מתאים המופע ועוד.

“ברוך שפטרני מעונשו של זה”

גיל בר המצווה, הוא הגיל בו הילד הופך לנער באופן רשמי. גיל 13 הוא גיל חשוב ביהדות ולפי המסורת היהודית הנער מחויב מגיל זה בעשיית מצוות בזכות עצמו וכבר לא בשם הוריו שהיו אחראיים לכך לפני כן. בשל כך באירוע בר מצווה על פי ההלכה האב של הנער אומר ” ברוך שפטרני מעונשו של זה”. דווקא במקרא אין אזכור וודאי לכך שגיל 13 הוא הגיל בו הנער מתחייב למצוות אלא גיל 20 ויש לכך סימוכין בכתובים. טקס בר המצווה מתקיים בשלושה שלבים: השלב בראשון טקס הנחת התפילין אשר צריך להתקיים ביום חול לפני בר המצווה עצמו. לאחר מכן מתבצעת עלייה לתורה מעט ביום חול, אחרי יום הולדת הנער ובדרך כלל בימי שני או חמישי או יום אחרי באמצע השבוע בו קוראים בתורה לפי תאריכי החגים וכדומה. בסוף יש עלייה לתורה בשבת בה עולה הנער ומפטיר ובחלק מהקהילות זה מתרחש בשבת הבאה.

תפילין, הפטרה, דרשה וחגיגות – יום בר המצווה

קריאת הדרשה או ה-‘פשעטל’ כפי שהיא מכונה בחלק מהקהילות על ידי נער בר המצווה, היא הסימן לתחילת החגיגות ונהוג שהקהל פוצח בשירה רמה כבר באמצע הדרשה ולא נותן לחתן בר המצווה לסיים את דרשתו על מנת שלא לבייש את הנער במידה ואינו יכול להשלים את הדרשה עד הסוף כהלכתה. ומה עכשיו?

עכשיו לחגיגות ולחלק הכי מעניין של אירוע הבר מצווה שלכם: מופע אומן החושים של אסף סלומון! המופע שיגרום לכם להרים גבה, לשאול שאלות ולהתבונן בנעשה סביבכם בתימהון והפתעה נוכח הקסמים ותרגילי המחשבה שיבוצעו על האורחים שלכם וקטע קוסמות שיציג חתן בר המצווה בכבודו ובעצמו לאחר שאסף ילמד אותו כיצד לבצע את הקטע.

את כל זה אתם לא רוצים להפסיד ולא תרצו לוותר על אירוע בר מצווה בעד שום הון שבעולם! ובין אם יהיו באירוע בר המצווה שלכם עשרה אורחים, שלושים, מאה או יותר, חשוב וחובה לחגוג את בר המצווה כהלכתו ולתת ליליד שלכם את כל הכבוד המגיע לו בהגיעו אל ציון הדרך החשוב הזה בחייו.

מופע אומן חושים לאירועי בר מצווה למגזר החרד, הדתי והחילוני – אסף סלומון

מוזמנים לגלוש באתר, לעבור על התמונות וההמלצות, לקרוא דברים שאומרים על אסף הקולגות שלו מתחום אומנות החושים כמו אורי גלר הגדול בכבודו ובעצמו ולהחליט בעצמם אם מדובר באומן חושים ומופע אומן חושים שיכולים להתאים לכם ולתת לילד שלכם, לחבריו ולמשפחה, מופע אטרקטיבי ומהנה, מבדר, משעשע ובעל ערך מוסף אדיר המוצג על ידי כישרון טבעי הנוגע בעל טבעי, אסף סלומון, מבכירי אומני החושים בישראל שמופיע כבר מעל 15 שנה וכל שנה מוסיף עוד על המופע המושקע והמוערך שלו.

מופע אומן החושים של אסף סלומון מתאים לילדים, נערים ובוגרים מכל קשת המגזרים בישראל והוא תמיד מחדש, מפתיע, מסעיר ובעיקר מהנה עבור כל מי שצופה בו ולוקח בו חלק פעיל כי המופע בנוי ומבוסס על השתתפות הקהל ובלעדיו הוא לא היה קיים.

פנו עכשיו לקבלת פרטים נוספים על מופע אומן החושים של אסף סלומון!

אחד ממופעי החושים הכי טובים לשנת 2021, מופע חדש ומקורי שצבר חומרים חדשים ושודרג במהלך שנת 2020 בזמן תקופת הסגר. בתקווה להסרת כל ההגבלות. אסף ממשיך להופיע בכל מקום המורשה לכך, חייגו לשריין תאריך עכשיו! להתראות, מזל טוב ובהצלחה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן