news08.net/ads.txt

קורונה? הרפואה ההיברידית של מאוחדת – עכשיו יותר מתמיד

כדי להיפגש עם הרופא שלכם אתם כבר לא מוכרחים לפנות כמה שעות ביום עמוס, לנסוע, למצוא מקום חניה ואז לחכות בתור עם שורה ארוכה של אנשים מנוזלים. במאוחדת אתם יכולים לפגוש את הרופא מכל מקום, באופן דיגיטלי. כן – גם מהבית! הרפואה ההיברידית של מאוחדת מאפשרת לכם לפגוש את הרופא בלי לצאת מהבית או מהמשרד, בלי לבזבז זמן מיותר ובלי טרחה בכלל.

איך זה עובד? ככה, פשוט:

אחרי שכבר נרשמתם כלקוחות מאוחדת אונליין (במזכירות המרפאה שלכם), אתם נכנסים לאפליקציה של מאוחדת ומקליקים על “רופאים”. מאתרים את הרופא או המטפל האישי שאליו תרצו לקבוע תור: משפחה, נשים, ילדים, עור, דיאטנית או פסיכיאטר. אם הוא כבר היברידי, תופיע לכם האפשרות לקבוע אצלו ביקור דיגיטלי בשיחת וידיאו (ואם הוא עדיין לא? – אל דאגה. גם הוא יהיה היברידי בקרוב). בוחרים בביקור דיגיטלי. בוחרים את מועד הביקור. בוחרים את המכשיר שבו תקיימו את הביקור הדיגיטלי שלכם אצל הרופא – סמארטפון, מחשב נייד או טאבלט. (אנחנו ממליצים על סמארטפון: כל מה שצריך הוא להיכנס לאזור האישי באפליקציית מאוחדת. אם בחרתם במחשב נייד, תתבקשו להוריד קובץ התקנה ובהמשך לבצע בדיקה טכנית כדי לוודא שרואים ושומעים אתכם – קצת יותר מסובך.)

זהו, הזמנתם ביקור דיגיטלי אצל הרופא. לקראת מועד הביקור בחרו לכם מקום נוח, נעים, שקט ופרטי. מדובר הרי בפגישה עם הרופא שלכם, שבה יידונו נושאים חשובים ואישיים.

רבע שעה לפני תחילת הביקור תקבלו מסרון שיבשר לכם שנכנסתם לחדר ההמתנה המקוון באזור האישי באפליקציה.  זה הזמן לוודא שהמסמכים שברצונכם להציג לרופא (אם ישנם כאלה) שמורים בקובץ סרוק או בתמונה במכשיר שממנו תתבצע שיחת הווידיאו. כעת תתבקשו לכתוב מהי סיבת הביקור וכן לרשום מספר טלפון, למקרה שהשיחה תתנתק. אל דאגה, לא משאירים אתכם באפלה: המערכת תיידע אתכם כמה מטופלים מחכים בתור לפניכם. מלבד זאת, הרופא גם עשוי לשלוח לכם הודעות לקראת הביקור.

זה מתקרב. כשיישאר לפניכם רק מוזמן אחד, המערכת תשלח לכם מסרון. זה לא הזמן להפסקת קפה: הישארו קרובים למכשיר והקפידו לא להתנתק מהאפליקציה ולא לסגור את חלונית השיחה, כי אז התור עלול להתבטל. כשיגיע התור שלכם, חלון הווידיאו ייפתח ללא הודעה נוספת והביקור אצל הרופא יתחיל.

אז הנה, פגשתם את הרופא שלכם בלי לבזבז זמן שלא לצורך וחסכתם לעצמכם לא מעט ביורוקרטיה. זה כבר מועיל לבריאות. ולשם כך הרי התכנסנו, אז – הרבה בריאות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן