news08.net/ads.txt

קידום ייעוד שינוי מקרקעין והשבחתם ליזמים – רק אצל עו”ד מומחה

רוצים לרכוש דירה או לקנות קרקע ולהכשיר אותה לעסק שלכם? היום זה לא כל כך פשוט. כל מי שמעוניין לשנות את ייועדה של הקרקע ולהשביח אותה ליזמים צריך לעבור שורה ארוכה של תהליכים ביורוקרטיים וכן אישורים מטעם ועדת התכנון והבנייה. על מנת לקבל את כל האישורים הדרושים, מומלץ להיעזר בעורך דין תכנון ובניה שילווה אתכם בכל התהליך.

מדוע אנו זקוקים לעזרתו של עורך דין מומחה?

נניח שאתם מעוניינים בקרקע מסוימת כדי להקים עליה מרכז מסחרי. כדי לקבל את האישור לעשות זאת עליכם לעבור שורה ארוכה של ועדות, וביניהן את הוועדה לצורך קידום ייעוד שינוי מקרקעין והשבחתם ליזמים. ללא ידע קודם בהתנהלות הוועדות ובמשפטים, האישורים שלכם עלולים להתארך ואתם תבזבזו זמן מיותר. כדי שזה לא יקרה, מומלץ לפנות לעזרתו של עורך דין תכנון ובניה שילווה אתכם בכל הדרוש.

איך נבחר עורך דין תכנון ובניה?

כאמור, עורך דין תכנון ובניה הוא האדם שילווה אתכם בכל התהליך של קידום ייעוד שינוי מקרקעין והשבחתם ליזמים. על מנת להבטיח שהקרקע שלכם נמצאת בידיים טובות, חשוב לבחור את עורך הדין הטוב ביותר. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם בתחילת הדרך:

  1. מבררים – האם לעורך הדין יש ניסיון בתחום המקרקעין?

עריכת דין היא תחום נרחב מאוד המתפרס על פני תתי תחומים שונים. אם אתם רוצים לקבל את כל המענה הדרוש עבור המקרה שלכם, חשוב לוודא שעורך הדין שעמו מבצעים את ההתקשרות אכן מתמצא בתחומים של תכנון ובניה ומקרקעין.

  1. מוצאים עורך דין מנוסה.

כשמדובר בביצוע עסקאות גדולות כמו שינוי ייעוד הקרקע והשבחתה, אתם רוצים שרק עורך דין מקצועי יטפל במקרה שלכם, ולא מתמחה צעיר שפתח משרד עורכי דין רק עכשיו. לפיכך, מומלץ לברר כמה שנות ניסיון יש לעורך הדין, לפני שאתם פונים אליו.

  1. אילו קשרים קיימים לעורך הדין?

ואין הכוונה בהכרח לפרוטקציה, אלא לקשרים מקצועיים. עורך הדין המבין בתחום המקרקעין והבניה עומד בקשר עם אנשי מקצוע נוספים כמו מהנדסים, קבלנים ומנהלי פרויקטים. לפיכך, הוא יכול לקדם את עניין שינוי ייעוד הקרקע במהירות רבה יותר. נוסף על כך, עורך דין מומחה מכיר מקרוב את כל הוועדות לתכנון הבניה ויכול לעזור לכם לקדם את תהליך שינוי המקרקעין מהר יותר.

  1. האם אתם מרגישים בנוח עם עורך הדין שלכם?

עורך דין טוב הוא לא רק עורך דין מקצועי ובעל ידע רב, אלא גם כזה שיכול להעניק לכם שירות אדיב. כך, שאם יש לכם שאלה או בעיה, לא תהססו לפנות אליו. מכיוון שהקשר ביניכם לבין עורך דין תכנון ובניה מתקיים לטווח ארוך, תרצו לתחזק אותו ולהרגיש בנוח בכל עת.

  1. האם מדובר בעורך דין מומלץ?

אחת הדרכים למצוא עורך דין טוב היא לשאול לדעת אחרים. אם בעבר שמועות עברו מפה לאוזן, הרי שהיום אפשר למצוא כל מידע כמעט בגוגל. אז רגע לפני שאתם פונים לעורך דין מסוים, בדקו מה כתבו עליו בגוגל. עם זאת, קחו את התגובות בערבון מוגבל, כי תמיד יהיו לקוחות בלתי מרוצים שימצאו על מה להתלונן. אך אם אתם רואים שמרבית התגובות חיוביות, תוכלו להמשיך לשלב הבא וליצור קשר.

לסיכום, ראינו 5 טיפים משמעותיים שיכולים לעזור לכם בחיפוש אחר עורך דין מקצועי. חשוב לזכור לא למהר כאשר אתם מחפשים את עורך הדין. היות שמדובר בעסקאות גדולות ומשמעותיות, קחו את הזמן כדי לבדוק את השטח, לברר כמה שיותר פרטים (כולל הצעות מחיר) ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה הנכונה לכם.

(צילום-FREEPIK)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן