קיר גרפיטי הקורא לשחרור אלמוג מאיר ג’אן באור יהודה

בתום האירוע הופרחו בלונים תוך תפילה לשחרורו של אלמוג ושל כל החטופים במהרה.    

קיר גרפיטי חדש לשחרורו של אלמוג מאיר ג’אן החטוף בעזה נחנך באזור התעשייה ספיר

באירוע החשיפה שכלל מיצג, דוכנים, סדנאות והפרחת בלונים השתתפו עשרות תושבים שלקחו חלק בצביעת הקיר

קיר גרפיטי ענק הקורא להחזרתו אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר, שנחטף  לעזה ב-7 באוקטובר ממסיבת הנובה ברעים, נחשף ונצבע בשישי האחרון באזור התעשייה ספיר בהשתתפות עשרות תושבים ובני משפחתו של אלמוג.

האירוע התקיים בהפקת “נפגשים” מרכזים קהילתיים יחד עם אימהות למען נוער ע”ש עומרי ליג’י וכלל מיצג של שולחן ערוך לשבת ועליו תפילה לשחרור אלמוג בן אורית יחד עם שאר החטופים, מארזי נרות שבת לחלוקה ודוכנים.

קיר הגרפיטי צויר על ידי האומן תום בר דוב, בן משפחתו של אלמוג מאיר ג’אן החטוף, וזאת להעלאת המודעות והחשיבות להשבתו של אלמוג וכל החטופים הנמצאים בשבי בעזה.

הקיר פונה אל עבר כביש 461 וכל אלפי הנוסעים על הכביש הזה נחשפים לנושא. תושבים ועוברים ושבים עצרו לרגע מההכנות לשבת, הצטרפו למיזם ולקחו חלק בהשלמת הצביעה של הקיר ושל האותיות בצבע צהוב.

במקום התקיימו סדנאות ליצירת תכשיטים וציורים, עמדת איפור פנים, דוכן מכירה מטעם מטה החטופים, להקת מתופפים ודי-ג’יי. את האירוע ליוותה בשירה בהתנדבות הזמרת ניצן גולן, מורה לפיתוח קול במשכן למוזיקה ומחול, אשר ריגשה את הנוכחים בשיר “בוא הביתה” בביצועה של שולה חן.

הצבעים לצביעת קיר הגרפיטי נתרמו ע”י מרכז הגבס, עסק מקומי שנרתם למשימה. בהמשך האירוע, סיפרה אורית מאיר לנוכחים על אלמוג וקראה לתמוך בעסקה לשחרורו. ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה, אלירן אליה, נשאו דברים, הודו למשתתפים וחיזקו את משפחתו של אלמוג. בתום האירוע הופרחו בלונים תוך תפילה לשחרורו של אלמוג ושל כל החטופים במהרה.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן