קיר למען החטופים בעירוני ה’ במודיעין

מגמת אמנויות העיצוב בבית הספר עירוני ה’ ע”ש יצחק נבון, יצרו קיר למען החטופים והחטופות בכניסה לבית הספר. פתקי תקווה נתלים על “עץ התקווה” בהשראתם של מיצבים אומנותיים הנמצאים בכיכר החטופים בתל אביב.

צוות אומנות ותלמידי שכבת יב’ של מגמת אמנויות העיצוב בבית הספר עירוני ה’ ע”ש יצחק נבון, יצרו קיר למען החטופים והחטופות בכניסה לבית הספר. על הקיר, תמונות החטופים והחטופות, ברקע צהוב אשר הפך לצבע המסמל את המאבק לשחרורם משבי החמאס, עם הכיתוב – “הלב שלנו שבוי בעזה”.

במהלך השבועיים האחרונים הקיר מתעדכן מדי יום עם שובם של החטופים לישראל, ומייצר תגובות רבות של תלמידים ואנשי צוות, ביניהן תחושה של תקווה בתקופה קשה זו. במסגרת העבודה על הקיר, ניגשו תלמידים ואנשי צוות וביקשו לסייע, דבר שיצר תחושה של שותפות וביחד.

במקביל לקיר החטופים, יצרו התלמידים את “עץ התקווה” בהשראתם של מיצבים אומנותיים הנמצאים בכיכר החטופים בתל אביב. במהלך ההפסקות, כותבים התלמידים פתקי תקווה ואיחולים לחטופים, לבני משפחותיהם, לחיילים והחיילות ולעם כולו. הפתקים, שמאפשרים לתלמידים להביע את רגשותיהם ולהיות שותפים במצב, נתלים עם סרטים צהובים על עץ שנמצא ליד הקיר.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן